فجریها نبردن راخیلی خوب بلدند

این هفته  بازی متفاوت تری از فجر شاهد بودیم‌ .
 فجریها ازهمان ابتدای بازی درمقابل حریف خود آلمینیوم انتحاری و با هیجان بالا بازی کردند، دوندگیهای بی امان فجری ها ،  پرس شدید، و شوت زنی هافبک ها جز برنامه فجری ها بود ، انرژی و قدرت کوچینگ سرمربی از بیرون زمین به وضوح قابل مشاهده بود .
فجریها بسیارخوب منظم و منطقی درطول وعرض زمین توپ رابه گردش درآوردند و تا دقیقه های وقت اضافه پایان بازی درساخت موقعیتها وفرصتهای گلزنی عملکرد بسیارخوبی راداشتند،  در نیمه دوم استرادژی فجری ها شاید به لحاظ شرایط بدنی بازیکنان کمی تغییر کرد و تیم کمی به عقب نشست و ترجیح داد توپ را در اختیار حریف قرار دهد وبا توپ‌گیری از حریف ایجاد موقعیت کند که باز نسبتا در این‌مورد هم خوب عمل کرد ، شاید اگر دقت پاس ها کمی بیشتر بود نتیجه بهتری هم رقم‌می خورد. تعداد پاسهای اشتباه در بین فجری ها کمی زیاد بود ، اما  فجریها نبردن راخیلی خوب بلدند همه اتفاقات بازی راخلق می کنند، بجزدقت و یا هنر گلزنی درشرایط بازی !!!
 البته تمامی مربیان ایران باید این دقت را داشته باشند که درخطوط حمله نیازمند بازیکنان تخصصی در فاز گلزنی  باشند که این دقت باید درابتدای فصل لحاظ می شد،  شاید فجریها‌ می توانستند باحضور تماشاگران درحافظیه شیراز  پیروز شوند چرا که تماشاگران اهرم فشار روی حریف و تزریق انرژی به بازیکنان بودند.
کادر فنی در این مدت کوتاه سعی کرده بود با اردو ۱۰ روزه و حتی تغییر رنگ لباس اصلی فجر تغییراتی در بعد روحی و روانی بازیکنان ایجاد کند ، البته کادر فنی به این موضوع باید واقف باشد که در این  مقطع زمانی فشار زیاد چه از لحاظ روحی و چه بدنی روی بازیکنان ممکن است نتیجه معکوس و خطرناکی برا تیم داشته باشد. شاید کادر فنی باید روی بزرگترین ضعف فجر یعنی عدم بهره وری و برنامه مشخص  از ضربات ایستگاهی بیشتر تمرکز و تمرین  کند که در این شرایط و این‌ پتانسیل بازیکنان بهترین راه برای گلزنی  برا فجر خواهد بود ...

 

انتهای پیام /  محمدرضاجوکار
719 کلیک ها  سه شنبه, 16 فروردين 1401 13:19
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا