رویدن 16گل در شب نخست مسابقات جام رمضان فوتبال احزاب اصلاح طلب /ستارخان هت تریک کرد

راستین آنلاین:مسابقات فوتبال احزاب اصلاح طلب جام رمضان با انجام 4 بازی در شب نخست استارت خورد.

دراولین مسابقه این دوره از مسابقات که با استقبال خوب احزاب اصلاح طلب برگزارشده است دو تیم سازمان عدالت و آزادی و حزب اراده ملت در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

گرچه در ابتدای این دیداربه نظر می رسید توان هر دو تیم به لحاظ فنی برابراست،اما هرچه از زمان بازی گذشت با تحلیل قوای بدنی بازیکنان حزب اراده ملت که با ضعف این تیم دردرون  دروازه نیزهمراه بود،تیم سازمان عدالت و آزادی توانست بربازی سوارشده و کنترل توپ و میدان را دراختیار بگیرد.

درنهایت این تیم توانست  با تکیه بر دو فاکتورهماهنگی و تکنیک فردی بازیکنانش با سه گل طاهری،فقیه و ملک پور در مقابل تک گل مشکل گشا با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

با شروع بازی دوم و صف آرایی دو تیم حزب اتحاد ملت و مجمع نیروهای خط امام به نظر می رسید که می توان شاهد یک بازی جذاب و دیدنی بود.دو حزبی که مسسولان آنها هم از ابتدا برای ایجاد انگیزه در بازیکنانشان در کنار زمین محل برگزاری مسابقات حاضر بودند.

اما در این دیدار روان و زیبا این تیم فوتبال حزب اتحاد ملت بود که خیلی زود توانست نبض بازی را دراختیار گیرد و با هت تریک ستارخان با نتیجه سه بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد.تک گل تیم مجمع نیروهای خط امام را هومان مرادی به ثمر رساند.

بازی سوم درشب نخست را درحالی دو تیم انجمن اسلامی مهندسان و حزب همبستگی برگزارکردند که شاید کمتر کسی تصور می کرد این بازی یکی از پرگل ترین بازی های شب نخست این دوره از مسابقات لقب بگیرد.

دراین بازی علیرضایی با به ثمر رساندن دوگل به همراه گل های امین پور و مصاحب نشان داد که انجمن اسلامی تیم زهر داری است.

این بازی درنهایت با دوگلی که هاشمی و حقیقی برای حزب همبستگی به ثمررساندند 4 بردو به نفع انجمن اسلامی مهندسان به پایان رسید.

آخرین بازی از بازی های شب نخست گرچه دو گل بیشتر نداشت ،اما یک بازی پربرخوردبود.

حزب ندای ایرانیان که به نظر می رسد تیم شسته و رفته ای را روانه این مسابقات کرده در حالی در مقابل تیم مردم سالاری صف آرایی کرد که به نظر می رسد برای رسیدن به هماهنگی صددرصد بین بازیکنانش احتیاج به زمان بیشتری دارد.

با به صدا درآمدن سوت پایان بازی، این دو تیم با گل های هاشمی برای حزب ندای ایرانیان و قزل برای تیم مردم سالاری به تساوی یک بریک رضایت دادند تا امتیاز های بازی چهارم بین این دو تیم تقسیم شود.

از نکات قابل توجه درشب نخست این مسابقات حضور ابراهیم صبوری،احمد تنوری و سید عبدالرزاق موسوی سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در محل برگزاری این مسابقات بود.

انتهای پیام /  101
2257 کلیک ها  شنبه, 19 خرداد 1397 02:25
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا