آمادگی فارس جهت میزبانی رویدادهای بین‌المللی در رشته سوارکاری

راستین آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از آمادگی این استان جهت میزبانی از رویدادهای بین‌المللی در رشته ورزشی سوارکاری خبر داد.

 حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان فارس سخن می‌گفت با تقدیر از نگاه ویژه فدراسیون سوارکاری به استان فارس افزود: با حمایت‌های فدراسیون از این رشته ورزشی در استان فارس، امروز این استان حرف‌های بسیاری در رشته‌های مختلف ورزش سوارکاری برای گفتن دارد.

 وی با اشاره به جایگاه ویژه سوارکاری در فرهنگ ملی، مذهبی ما ایرانیان، فارس را یکی از قطب‌های سوارکاری کشور برشمرد و گفت: بررسی تاریخ ۲۵۰۰ ساله سرزمین پارس حاکی از آن است که زندگی مردان وزنان غیور این سرزمین از دیرباز با سوارکاری و تیراندازی عجین شده است.

کامیاب عاشق بودن را ازجمله خصوصیت‌های منحصربه‌فرد علاقه‌مندان به این رشته ورزشی دانست و با اشاره به یکدلی و یک‌صدایی موجود در بین خانواده بزرگ این ورزش در استان فارس افزود: یکی دیگر از مزیت‌های این رشته ورزشی خانوادگی بودن آن است.

وی ایجاد نشاط و شادی بین خانواده‌ها را ازجمله ویژگی‌های دیگر این رشته ورزشی برشمرد و افزود: حرکات موجود در این رشته ورزشی نظیر جنب‌وجوش ،افت‌وخیز، جهش و پرش عاملی برای حفظ سلامت، پویایی، بالندگی و نشاط است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به توسعه سخت‌افزاری این رشته ورزشی در استان، هیئت سوارکاری را یکی از بی حاشیه‌ترین هیئت‌های ورزشی فعال فارس معرفی کرد و افزود: با تکمیل پیست کورس در زرین‌دشت و پیست بزرگ لبویی، در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولی بزرگ در این رشته ورزشی خواهیم بود.

 کامیاب توسعه عادلانه امکانات و خدمات مختلف استان در نقاط مختلف استان را یکی از ضروریات لازم در برنامه‌ریزی‌های هیات سوارکاری استان دانست و از مسئولین این هیئت خواست تا با در نظر گرفتن طرح آمایش سرزمینی در این خصوص گام بردارند. گفتن است به اعتماد اعضای مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان، غلامعلی طفیونی برای 4 سال دیگر مسئولیت این هیات را بر عهده گرفت.

 

انتهای پیام /  101
893 کلیک ها  سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 16:31
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا