جوان نخبه استان فارسی نماینده ایران در اجلاس جهانی جوانان روسیه

 پژوهشی و فناوری استان فارس، جشنواره جهانی جوانان، بزرگترین رویداد جوانان در جهان است که از یکم تا هفتم مارس در شهر سوچی روسیه در حال برگزاری است و نمایندگانی از بیش از ۷۰ کشور جهان از جمله ایران در آن حضور دارند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :هم‌اکنون شهر سوچی روسیه میزبان بیست هزار رهبر جوان است که ظرفیت‌های گسترده‌ای در طیف‌های متنوع تجارت، رسانه، همکاری‌های بین المللی، فرهنگ، علم، آموزش، ورزش، اقدامات داوطلبانه و بشردوستانه دارد.
هدف اصلی فستیوال جهانی جوانان این است که باعث ایجاد دوستی‌های جدید و ایجاد فرصت عالی برای تبادل فرهنگی در نظم نوین جهانی شود و تمرکز این رویداد صرف نظر از آشنایی تنوع ملیت‌ها، دیدگاه‌های سیاسی و تفاوت‌های فرهنگی، گفتگو و جست وجوی درک متقابل برای دستیابی به صلح پایدار و همکاری‌های بین‌المللی است.
سجاد اکبرپور، جوان نخبه استان فارسی از جمله دعوت شدگان به این اجلاسیه بین المللی است که به عنوان نماینده جوانان جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس حاضر و سخنرانی خواهد کرد.
لازم به ذکر است دکتر سجاد اکبرپور چهره پر افتخار علمی و جوان ایرانیست که در سوابق خود کسب ۴ مدال طلا و نقره جهان و همچنین کسب عنوان جوان شایسته سال ۲۰۲۲ جمهوری اسلامی ایران را دارد .
انتهای پیام /  108
140 کلیک ها  دوشنبه, 21 اسفند 1402 08:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا