اشتباهات تاریخی آقای مدیرعامل آرزوهای فوتبالی مردم فارس را بر باد می‌دهد

 راستین آنلاین: تیم فوتبال آینده‌سازان برق جدید فارس با اشتباهات تاریخی مدیرعامل خود در شرایط سختی قرارگرفته است.

 تیمی که در نیم‌فصل اول به گواه کارشناسان با درخشش چند بازیکن خود توانست در بین پنج تیم اول لیگ دسته اول باشد، به نظر در نیم‌فصل دوم روزهای سختی را پشت سر بگذارد.

این تیم در اولین شوک سرمربی خود را از دست داد.

داود مهابادی در اقدامی که به نظر سهل‌انگاری در نوع نوشتن قرارداد این مربی از سوی باشگاه به‌حساب می‌آمد از تیم جدا به نساجي مازندران پیوست.

هرچند در ابتدا این جدایی به دلیل اینکه آینده‌سازان برق جدید فارس بیشتر بر ستون درخشش و غیرت بازیکنان خود استوار بود خیلی به چشم نیامد اما در ادامه روایت داستان طور دیگری شد.

اگر ازنظر آماری بازی‌های تیم آینده‌سازان برق جدید فارس را در لیگ دسته اول مرور کنیم رد پای سه تا چهار بازیکن در تمام گل‌ها به چشم می‌آید.

سعید خردمند و پوریا آريا کیا بازیکنان خط حمله تیم آینده‌سازان روی سرعت ذاتی و خلاقیت‌های فردی هرکدام برای آینده‌سازان برق جدید فارس 5 گل به ثمر رساندند و شش گل دیگر را فیروز زاده روی ضربه کرنر و سیامک کوهنورد روی اشتباه مدافعان حریف و نوری و شور یابی به ثمر رساندند.

در درون دروازه این تیم مهرداد بشاگردی درخششی بی‌نظیر داشت و به‌حق بهترین دروازه‌بانی تمام دوران ورزشی خود را انجام داد، سیو های این دروازه بان در یک بازی به بیش از تعداد انگشتان دست هم رسید، شاید بازی با بادران این تیم بهترین گواه حرف‌های ما باشد.

5 سیو عالی بشاگردی با دو اشتباه خط دفاعی بادران و گل‌های خردمند و آریا کیا همراه شد.

در کنار همه این‌ها نتایج خوب آینده‌سازان برق جدید فارس یک دلیل عمده و بزرگ به نام هواداران عمومی فوتبال شیراز و فارس داشت که با حضور دربازی‌های این تیم هر کاری برای تیم جدید فوتبال شیراز در لیگ دسته اول انجام دادند.

به نظر این هواداران به این تیم دل‌خوش کردند اما برعکس اتفاقاتی که در حال نشان داده شدن است، آرزوهای آن‌ها را مدیران همین تیم به باد دادند.

بازیکنانی که بیشترین تأثیر را در پیروزی‌های این تیم داشتند، بااینکه برخی رسانه‌های فارسی و روزنامه‌نگاران این استان پیش‌بینی کرده بودند از سوی باشگاه به تاراج گذاشته شوند از تیم رفتند.

نکته جالب صدور رضایت‌نامه آن‌ها تنها برای باشگاه نساجي بود، در این مورد نکته‌ای که قابل‌درک بود اینکه مهابادی خود نیز می‌دانست دلیل عمده نتایجی که در برق جدید گرفته درخشش بازیکنان این تیم در خطوط مختلف بوده است او حالا به دنبال تمام ستون‌های تیم برق جدید فارس است و می‌داند سبک او تنها درخشش بازیکنان بوده است.

اینکه چه دلیلی دارد که این اتفاق برای برق جدید در حال رخ دادن است که رضایت‌نامه‌ها برای نساجي صادر می‌شود جای بحث دارد اما شما همین‌الان مسی از بهابازار، دی بروین را سیتی، نیمار را از پاریس، سید جلال را از پرسپولیس، جپاروف را از استقلال بگیرید تا این نکته را درک کنید بازیکنان کلیدی و ستاره یک تیم چه نقشی در کسب امتیازات در یک دوره لیگ دارند.

با علم بر این موضوع که هر فرد فوتبالی بر آن اشراف دارد مدیران باشگاه برق جدید، آرزوهای مردم فارس برای داشتن تیمی در قاب لیگ برتر را بر باد دادند.

مدیرانی که همیشه دم از مردم‌داری زدند و آرزوها و موفقیت فوتبالی را برای همه دانستند و در برنامه‌های مختلف از نگاه کوچک مسئولین برای تقسیم موفقیت‌ها سخن گفتند، در ابتدا و میانه فصل درحالی‌که حامیان مختلف قصد حمایت از تیم داشتند و در قبال آن خواستار کمی سهم و جایگاه بیشتر شدند، حاضر نشدند این موفقیت را به خاطر مردم فارس و شیراز با دیگران تقسیم کنند و در ابتدا با وروش های نادرست درآمدزایی و بعد با مصاحبه‌های نادرست خود نگاه و نگرش، یکی از تنها حامیان مالی خود دریکی دو سال اخیر، یعنی اداره کل ورزش و جوانان استان که زمینه‌ها و ظرفیت‌های خوبی ازجمله پخش مستقیم تلویزیونی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی، در اختیار قرار دادن بسترهای درآمدزایی، خرید البسه و... را به این موسسه منفی و شاید دور کرد.

 

اما بهتر است به این نکته اشاره شود این تیم به دنبال مدعی ماندن در لیگ یک نبود و کسب تنها ده امتیاز دیگر سقف کوتاه آروز های آن‌ها برای مردم فارس بود.

انتهای پیام /  101
5912 کلیک ها  پنج شنبه, 07 دی 1396 09:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا