به دنبال ایجاد انگیزه برای جوانان نخبه و ورزشکاران هستیم

راستین آنلاین:مدیر عامل موسسه حمایت ازقهرمانان ورزش و جوانان گفت: به دنبال ایجاد انگیزه برای جوانان نخبه و ورزشکاران هستیم.



مهدی جعفری که ظهر روزجمعه 20 اسفند در مراسم افتتاحییه موسسه حمایت از ورزش و جوانان استان سخن می گفت:با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین معاونین این اداره کل ورزش و جوانان گفت:مسائل مالی همواره دغدغه اصلی ورزشکاران و جوانان نخبه استان بوده که امیدورایم با راه اندازی این موسسه بخشی از این ددغه مرتفع گردد.

وی چتر موسسه حمایت از ورزش و جوانان را چتری به گستردگی تمامی ورزشکاران و جوانان نخبه استان دانست و گفت:در شرایطی که دردو سال گذشته انقلابی عظیم در حوزه عمرانی ورزش استان رخ داده و ، نیاز به برنامه ریزی در حوزه نرم افزاری ورزش مورد توجه تیم مدیریتی ورزش و جوانان استان قرارگرفت .

جعفری با بیان اینکه با تدبیر مدیرکل ورزش و جوانان استان و تعریف درآمدی پایدار برای این موسسه بخشی از دغدغه های جوانان و ورزشکاران استان مرتفع می گردد افزود: اگر می خواهیم از جوانان و ورزشکاران استان  حمایت کنیم ابتدا باید به زیرساخت ها و امکانات لازم، توجه کنیم تا بتوانیم با فراهم کردن این امکانات، روحیه تشویق و ترغیب به امر ورزش را تقویت کنیم .

وی با بیان اینکه  موسسه حمایت از ورزش و جوانان استان یک موسسه غیر دولتی است افزود:ورزشکاران،مربیان و داوران رشته های مختلف ورزشی استان می توانند با هماهنگی هیات های ورزشی و جوانان نخبه نیز با هماهنگی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان به عضویت این موسسه درآیند.
انتهای پیام /  101
1092 کلیک ها  شنبه, 21 اسفند 1395 00:37
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا