ازنظرظرفیت های نیروی انسانی، فارس درهیات های ورزشی سرآمد استان های کشوراست

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ازنظر ظرفیت های نیروی انسانی، فارس درهیات های ورزشی سرآمد استان های کشوراست.

حیدرعلی کامیاب که پیش از ظهر پنجشنه پنجم اسفند 95در مجمع سالیانه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی سخن می گفت،با تاکید بر توانمندی های بدنه اجرایی هیات های ورزشی استان فارس گفت:وجود نیروهای قوی در پیکره اجرایی این هیات ها نقطه اتکای درتصمیم گیر های ورزشی است.

وی با اشاره به ضعف در زیر ساخت های رشته موتورسواری و اتومبیلرانی دراستان فارس گفت:ظرفیت های موجوددرنیروی انسانی حاضردرهیات های ورزشی عامل اصلی توفیقات به دست آمده دررشته های مختلف ورزشی همچون موتورسواری و اتومبیلرانی است.

کامیاب درعین حال به لزوم توجه ویژه به ساخت و تکمیل زیر ساخت ها برای رشته موتورسورای و اتومبیلرانی اشاره کرد و افزود:یکی از برنامه های جدی اداره کل در سال 96 تکمیل و ساخت مجموعه هایی استاندارد برای این دو رشته با درنظر گرفتن شرایط تماشاچیان و ورزشکاران است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان درادامه به تصویب برنامه ششم توسعه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:خوشبختانه با نظر مثبت دولت در سال آینده وضعیت فدراسیون و هیات های ورزشی ازنظر مالی خوب خواهد بود.

کامیاب درادامه اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش و جوانان فارس را 140میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:اگر نیمی از این اعتبارات هم محقق شود انقلابی عظیم در در عرصه سخت افزاری ورزش فارس رخ خواهد داد.

وی هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان فارس را یکی ازموفق ترین هیات های استان معرفی کرد و افزود:با نگاه مثبت معاون توسعه قهرمانی اداره کل ومدیریت خوب حاکم بر این هیات در یک سال اخیر اتفقپاقات مثبت خوبی در این هیات رخ داده است.

کامیاب از برنامه ریزی جهت معرفی وتبدیل  فارس به عنوان قطب دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در کشور خبر داد و افزود:امیدواریم با ساخت چند مجموعه استاندارد در سال آینده شاهد میزبانی چندین رویداد بین المللی در استان فارس باشیم.

انتهای پیام /  101
1654 کلیک ها  پنج شنبه, 05 اسفند 1395 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا