یکی از موفق ترین روش های نشر ارزش های دینی وقف ورزشی است

راستین آنلاین:حیدر علی کامیاب که پنجشنبه 25 آذر در همايش معاونان و مديران توسعه منابع و پشتيباني اداره‌هاي كل ورزش و جوانان كشور در شيراز سخن می گفت،افزود: استفاده بهینه از منابع وقفی موجود و همچنین ایجاد موقوفات جدید در حوزه ورزشی می تواند درشرایط  وجود جنگ نرم در حوزه جوانان و گسترش بیماری های روحی و جسمی ناشی از تغییر سبک زندگی بسیاری ازچالش ها را مرتفع سازد.

كامياب با اشاره به بسترسازي اقدامات رفاهي براي كاركنان ورزش و جوانان فارس اشاره و خاطرنشان كرد: در جذب خيرين و انجام پروژه‌هاي خيرساز استان فارس پيشتاز بوده به‌طوريكه سال گذشته 15 ميليارد تومان توسط 59 خير در سراسر فارس در امر ورزش هزينه شده است.

او ميزان اعتبارات جذب شده از خيرين در سال 95 را حدود 7 ميليارد تومان برآورد و اضافه كرد: طي اين مدت 10 دستگاه خودرو توسط خيرين خريداري و به اداره ورزش و جوانان اعطا شده است.

كامياب با اشاره به اعتبارات جذب شده از طريق وزارت ورزش و جوانان طي 2 سال اخير، گفت: كل اعتبارات عمراني سال 95 بالغ بر 159 ميليارد تومان بوده و طي اين سال 90 سالن ورزشي توسط بخش‌هاي خصوصي و دولتي احداث و تكميل شده است.

مديركل ورزش و جوانان فارس از شناسايي 450 پروژه قابل واگذاري به بخش خصوصي در اين استان خبر داد و گفت: تاكنون 100 پروژه را به بخش خصوصي در قالب شرايط قانوني واگذار كرده‌ايم و در صدد واگذاري 30 پروژه ديگر به بخش خصوصي هستيم.

مديركل ورزش و جوانان استان فارس دربخش دیگری از سخنانش  با اشاره به اقدامات عمراني انجام شده طي 2 سال اخير در اين استان، از آماده بهره‌برداري شدن 30 پروژه ورزشي در ايام‌الله دهه فجر امسال در فارس خبر داد.

حيدرعلي كامياب مهمترين پروژه‌ ورزشي كه در دهه فجر آماده بهره‌برداري مي‌شود، ورزشگاه بزرگ ميانرود شيراز خواهد بود.

وي آماده شدن اين ورزشگاه را در شرايط سخت اقتصادي موجود، تلاش‌هاي انجام شده براي تكميل پروژه‌هاي ورزشي در فارس با استفاده مطلوب از بسترهاي قانوني تامين اعتبار و حمايت‌هاي استاندار فارس در اين زمينه را ستود.

كامياب با بيان اينكه در فارس 361 كارمند رسمي و قراردادي داريم كه در 29 شهرستان فعال هستند افزود: علي‌رغم وجود این تعداد نیرو هنوز هم 102 پست خالي در اين اداره كل و اداره‌هاي شهرستان‌ها وجود دارد.

وي گفت: طي دو سال گذشته با استفاده از ظرفيت‌هاي قانوني بالغ بر 65 درصد از احكام حقوق و مزاياي همكاران اصلاح شده و علاوه بر آن با تلاشي مضاعف طي هفت ماه اول امسال 1 ميليارد و 200 ميليون تومان كالا به كاركنان اعطا شده است.

انتهای پیام /  101
1498 کلیک ها  پنج شنبه, 25 آذر 1395 23:56
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا