معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس:

دوره توانمندسازی سازمان های مردم نهادکشور در شیراز برگزارمی شود

راستین آنلاین علی رضایی بیان کرد:براساس تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری محترم دولت تدبیر و امید در استفاده از سازمان های مردم نهاد و ورود تمام دستگاه ها به حوزه آسیب های اجتماعی، این کارگاه آموزشی هجدهم آبان ماه در محل هتل جهانگردی شیراز آغاز می شود و مدت سه روز ادامه دارد .

وی اضافه کرد: در این دوره 80 سازمان مردم نهاد از سراسر کشور و مسئولان وزارت ورزش و جوانان شرکت دارند و نکات مهم در حوزه آسیب ها اجتماعی توسط استادان دانشگاه تهران و شیرازتدریس خواهد شد .

این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد شیرازدرحوزه رفع آسیب های اجتماعی درمحیط های آسیب پذیر و ناامن شیرازعملکرد بسیار موفقی به ویژه در محله سنگ سیاه شیراز داشه اند، گفت:برای رفع اینگونه معضل ها سازمان های مردم نهاد سراسر کشور می توانند از این تجربه استفاده کرد ومحیط های ناامن شهرخود به محیطی امن برای خانواده ها و جوانان تبدیل کنند .

رضایی افزود:درهرحوزه ای که مردم به ویژه جوانان علاقه مند مشارکت داشته اند شاهد موفقیت های خوبی بودیم و باید کارها بدست توانمند مردم اداره شود و از تصدی گری دولت کاسته شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد:آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، آسیب دیدگی زنان و دختران جوان،چگونگی شبکه سازی و تسهیل گری در بافت های آسیب دیده از جمله مباحثی است که در این دوره آموزش داده می شود و در پایان نیز گواهینامه حضور در این کلاس داده می شود .

رضایی گفت:در برگزاری این دوره شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس همکاری داشته که جای تقدیر دارد./ایرنا

انتهای پیام /  101
8398 کلیک ها  یکشنبه, 16 آبان 1395 15:03
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا