مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

رویکرد ما فراهم سازی زیرساخت ها با هدف جذب گردشگر ورزشی است

راستین آنلاین- حیدر علی کامیاب که در مراسم کلنگ زنی مجموعه  سواری کاری استان فارس در شهر لپویی سخن می گفت افزود:با توجه به وجود  2 عنصر مهم توریسم یعنی جاذبه های فرهنگی و طبیعی در استان فارس، به دنبال آن هستیم تا با افزایش فضا های اختصاصی برای رشته های مختلف ورزشی این عنصرسوم یعنی  جاذبه های ورزشی را نیز به دو به عنصر دیگر اضافه کنیم تا موتور جذب گردشگر ورزشی دراستان فارس به حرکت درآید.

وی بابیان اینکه توجه به مبحث جذب  گردشگر ورزشی می تواند زمینه ساز معرفی قابلیت های فرهنگی ،تاریخی و گردشگری استان باشد افزود:انتخاب شیراز به عنوان پاینخت جوانان جهان اسلام می تواند نقطه عطفی برای شروع یک نهضت در این حوزه باشد.

کامیاب پر اهمیت دانستن فضا های تخصصی ورزش را عاملی برای رونق بخشیدن در گردشگری  ورزشی دانست و افزود:تنوع آب و هوایی و جاذبه های طبیعی فارس می تواند از این استان چهار فصل در ماه های مختلف سال محل مناسبی برای برگزاری مسابقات بین المللی در رشته های مختلف و حتی مکانی ایده آل برای برگزاری اردوهای تیم های مختلف ورزشی بسازد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس،با اشاره به میزبانی شیراز از مسابقات جام جهانی اسکواش در ماه گذشته ،کارنامه فارس را در میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی قابل دفاع دانست و گفت:در مسیر تحقق برنامه های اداره کل ورزش ، مجموعه دستگاه های اجرایی استان خصوصا استاندارمحترم ،معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کمک و همکاری های زیادی به اداره کل ورزش و جوانان استان کرده اند.

کامیاب دربخش دیگری از صحبت هایش با ارائه گزارشی کوتاه از عمکرد اداره کل ورزش و جوانان اتان فارس در حوزه عمرانی، ساخت و ساز و تکمیل پروژه های ورزشی دریک سال گذشته گفت:در طول دوازده ماه گذشته در استان فارس 181 هزارمتر فضای ورزشی ساخته شده که ثبت این رکورددر کشورو آن هم در شرایط بد مالی  در نوع خودبی نظیر است.

وی وجودنظم و انضباط مالی و اقدام براساس طرح های کارشناسی شده را دو تفاوت عمده این دولت با دولت گذشته عنوان کرد و افزود:در دولت قبل با کلنگ های نابجا زده شده ، منابع مالی بسیاری از بیت المال هدررفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس کوتاه کردن زمان کلنگ زنی با برگزاری مراسم روبان چینی افتتاح را از دیگر ویژگی مدیریت در دولت تدبیرو امیددانست و گفت:به جرات می توان گفت،دولت دراین حوزه گام های موثری را در جهت رفع دغدغه های مقام معظم رهبری مبنی برپررنگ کردن مدیریت جهادی در کشور برداشته است.

گفتنی است مجموعه سوارکاری استان فارس شامل دومانژاصلی سوارکاری، اصطبل،استخر،زمین چمن مصنوعی و رختکن ورزشی، قرار است ظرف مدت 8 ماه در زمینی به مساحت 2هکتار و با اعتباری حدود 2 میلیاردتومان از محل اعتبارات عمرانی استان ساخت و آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام /  101
1758 کلیک ها  جمعه, 30 مهر 1395 06:40
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا