مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

نباید از تریبون های مختلف برای مایوس کردن مردم استفاده کرد

حیدرعلی کامیاب که درحاشیه بازدیدازاماکن ورزشی شهرستان سپیدان درجمع روسای هیات های ورزشی این شهرستان سخن می گفت،این دولت را یکی ازمظلوم ترین دولت های پس ازانقلاب نامیدو افزود:برخی با بزرگ کردن ضعف های کوچک دراین دولت،چنین وانمود می کنند که دراین سه سال هیچ کار مثبتی درکشور انجام نگرفته است.

وی باتاکید بر اینکه این دولت تمام هم و غم خود را برتحقق وعده های خویش برمبنای کار و تلاش  مضاعف گذاشته است،افزود:متاسفانه برخی ذره بین دست گرفته اند تا ببیند دولت کجا و چه زمانی درانجام تحقق وعده هایش دچار ضعف  شده تا آن را بزرگ کنند.

وی انتشارو گسترش امید در جامعه را عاملی برای ایجاد وحدت درکشور دانست و افزود:همه ما شاهد بودیم که برگزاری یکی از بی نظیرترین انتخابات چند ساله اخیر در دومرحله در اسفند و اردیبهشت ماه گذشته باعث ایجاد همبستگی و وحدت در جامعه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه داشتن امید به آینده یکى از موضوعات اساسى براى ایجاد آرامش و بهبود وضعیت اجتماع است افزود: انتشار و کاشت تخم ناامیدی درجامعه موجب توقف خلاقیت و پویایی در جامعه می شود و همین امر سبب بروز تشنجهایی به واسطه مسائل اقتصادی،اجتماعی و سیاسی  در جامعه می گردد.

کامیاب دربخش دیگری ازصحبت هایش به نقش حمایتی نمایندگان مجلس دربه سرانجام رسیدن پروژه های مختلف عمرانی در شهرستان های استان اشاره کردو افزود:خوشبختانه سال گذشته درشهرستان سپیدان پروژه های بسیاری ساخت و تکمیل شده است که نتیجه آن افزایش شادابی جامعه و بالا رفتن سطح رضایتنمندی مردم منطقه از عملکرد دولت در این بخش بوده است.

وی سپیدان رامرواریدی در دل زاگرس دانست و افزود:ظرفیت های بی نظیراین شهرستان در بخش ورزش و گردشگری باعث می شود تا به این منطقه از استان به عنوان فرصتی بین المللی برای گسترش صنعت گردشگری ورزشی نگاه کنیم.

انتهای پیام /  101
1502 کلیک ها  چهارشنبه, 13 مرداد 1395 00:47
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا