نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی:

تربیت بدنی و ورزش پدیده ای اجتماعی وموثر درتوسعه همه جانبه یک جامعه است

سید علاالدین خادم که به اتفاق مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ،درحاشیه بازدیداز طرح ها و امکان بخش بیضاء و شهرستان سپیدان سخن می گفت،افزود:برای داشتن همبستگی عمومی و  نشاط و امیدباید ورزش را درجامعه جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه یکی از راههای داشتن جامعه ای سالم،با نشاط و پرامید توجه به مقوله ورزش است افزود:تجربه نشان داده است که هرگاه به ورزش توجه نشده ،سلامت جامعه تهدید شده است.

خادم با اشاره به اثرات اجتماعی توجه و گسترش ورزش درجامعه افزود:این یک حقیقت است که تربیت بدنی و ورزش از ملزومات زندگی معاصر است،از این رو مزایای اجتماعی و تربیتی آن  موجب گسترش آن در میان طبقات مختلف اجتماع شده است.

وی جذابیت ورزش را عاملی برای ایجاد اشتغال دانست و گفت:گسترش ورزش و علاقمندی فراوان افراد به این پدیده اجتماعی هزاران شغل مرتبط  و غیر مرتبط با تربیت بدنی را ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل های بخش های مختلف شهرستان سپیدان در حوزه ورزش و گردشگری افزود:دارا بودن ظرفیت همزمان در این دو بخش درش سپیدان از این سپیدان فرصتی طلایی برای توسعه گردشگری ورزشی ساخته است.

خادم حاصل تلفیق دو صنعت جذاب ورزش و گردشگری، را صنعتی دانست  كه اکنون  بسیاری از كشورهای دنیا بر روی آن سرمایه گذاری های كلان انجام داده اند و سپس افزود: شک نکنیم که اثرات ورزش و جهانگردی بر اقتصاد منطقه و استان تأثیربسزایی خواهد گذاشت.

وی با تقدیراز توجه و عملکرداداره کل ورزش و جوانان استان در ساخت،تکمیل و راه اندازی اماکن ورزشی دربخش های مختلف شهرستان سپیدان ،ابراز امیدورای کرد تا با توجه بیش از پیش به بحث استعدادیابی دررشته های مختلف ورزشی شاهدکشف ورزشکارانی توانمند در این منطقه از استان ،برای معرفی به تیم های ملی باشیم.

انتهای پیام /  101
4725 کلیک ها  چهارشنبه, 13 مرداد 1395 00:11
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا