در مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه؛

مختاری قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد

محمد رضا مختاری نوجوان شیرازی خوش آتیه کشتی فرنگی در رقابت هاي كشتي فرنگی نوجوانان قهرماني آسيا که روزهای 17 تا 20 تیرماه در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) برگزار شد در وزن 58 کیلو گرم مدال طلای این وزن را به گردن آویخت تا در پایان تیم ملی کشتی فرنگی با کسب شش مدال طلا  بر سکوی قهرمانی آسیا بایستد.

محمد رضا مختاری کشتی گیر وزن 58 کیلوگرم کشتی فرنگی  در دور اول بزار عظیموف از ترکمنستان را با نتيجه9-1مغلوب کرد. مختاری در کشتی دوم خود نيز با نتيجه 6-0 اربول باکیروف از قرقیزستان را شکست داد وي در مرحله نیمه نهایی  در برابر کونگ تان نگوین از ویتنام با نتیجه 9-1 وضربه فنی به پیروزی رسید و فینالیست شد. مختاری در مسابقه پایانی با نتیجه 7-5 و ضربه فنی مقابل محمدکودیر یوسپوف از ازبکستان به پیروزی رسید و مدال طلا را به گردن آویخت. در اين وزن اربول باکیروف از قرقیزستان و استانیسلاو یاروش از قزاقستان به مدال برنز دست یافتند.

یادآور می شود محمدرضارستمی دیگر نوجوان شیرازی حاظر در این دوره از مسابقات در 69 کیلوگرم به عنوان سومی دست یافت و مدال برنز این وزن را به گردن آویخت.

سرویس ورزشی راستین آنلاین

انتهای پیام /  102
5068 کلیک ها  یکشنبه, 20 تیر 1395 20:14
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا