برگزاری سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان در شیراز

برگزاری سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان در شیراز
   
برگزاری سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان در شیراز |||| ||||

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان در شیراز برگزار شد .

 
به گزارش راستین آنلاین فلفلی سر مربی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان گفت : از میزبانی استان فارس و شهر شیراز ابراز داریم و تشکر از میزبانی خوب شیراز، زمین مناسب و امکانات موجود در شیراز جزء بهترین شهرهای کشور در برگزاری اردو های تیم ملی دارد و کسب افتخارات فارس در کشور و حضور هفت بازیکن و مربی در تیم ملی ، فارس را به قطب فوتبال نابینایان و کم بینایان کشور تبدیل کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال کم بینایان و نابینایان در ادامه گفت: تکمیل امکانات موجود ، فارس را کاندید میزبانی مسابقات بین المللی خواهد کرد.
 
 مدیرکل بهزیستی فارس، مدیرکل ورزش و جوانان فارس و رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در محل تمرین تیم ملی فوتبال کم نابینایان و کم بینایان حاضر شدند .
 
مدیرکل بهزیستی استان فارس ضمن تبریک سال جدید آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضای تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان استان فارس و کادر تیم ملی گفت: یکی از راه های توانمند سازی گروه هدف توجه به ورزش و ترویج ورزش بین گروه هدف سازمان بهزیستی است .
 
حیدر صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان فارس در حاشیه دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : خوشحالیم که شیراز و فارس محل تشکیل اردو های تیم ملی است .
حیدر صفرپور در ادامه گفت توجه به زیر ساخت های ورزشی و رفع مشکلات و تکمیل ورزشگاه ها مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس خواهد بود . 
 
حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : فارس قطب فوتبال نابینایان و کم بینایان کشور است و هفت نفر از اعضای تیم ملی از فارس هستند .
حمید آزرمی افزود: استان فارس ۲۵۰۰۰ نابینا و کم بینا در فارس هستند و ۲۵۰ ورزشکار در سطح کشور داریم و این تعداد نابینا و کم بینای ورزشکار تناسب ندارد.
 
رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه گفت : از هیئت رئیسه هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان که در برگزاری برنامه های اجرایی اهتمام ویژه ای دارد و شبانه روز در تلاش هستند تشکر ویژه دارم .
 
حمید آزرمی در ادامه گفت : تیم ملی فوتبال نابینایان کم بینایان از افتخارات خود در مسابقات آتی قطعا دفاع خواهد کرد و در پایان از اصحاب رسانه که بازوان توانمند هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان هستند با مطالبه گری گام اساسی را در تحقق افراد دارای معلولیت بر می دارند .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
388 کلیک ها  دوشنبه, 22 فروردين 1401 12:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا