تخت جمشید میزبان پله نوردی ورزشکاران نابینا و کم بینا

 ورزشکاران هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در تخت جمشید پله نوردی کردند.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : جمعی از ورزشکاران نابینا و کم بینا استان فارس بمناسبت هفته سلامت و در راستای پله نوردی جام رمضان فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در تخت جمشید پله نوردی کردند .
محمدرضا جعفری گفت: توسعه ورزش همگانی نابینایان و کم بینایان گامی بلند در راستای حضور عزیزان نابینا و کم بینا است. 
مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : فارس به عنوان قطب ورزش نابینایان و کم بینایان کشور اهتمام خود را برای گسترش ورزش همگانی این عزیزان بکار بسته است و توجه به سلامت، نشاط عزیزان نابینا و کم بینا و حضور در جامعه و معرفی توانمندی های این طیف از عزیزان ورزشکار دارای معلولیت به آحاد مردم و ایجاد انگیزه در دیگر عزیزان دارای معلولیت گامی بلند برای حضور در جامعه است . 
به مناسبت هفته سلامت و در راستای جام رمضان فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان جمعی از ورزشکاران نابینا و کم بینا در تخت جمشید پله نوردی کردند . 
محمدرضا جعفری گفت : این عزیزان با شعار تحرک ، سلامتی و نشاط در تخت جمشید پله نوردی کردند تا توانمندی های خود را به دیگران نشان دهند .
 
محمدرضا جعفری گفت: خانم ها فلاحی ،آلهام دل خوش،زهرا فارسی،نساء زارع،مرضیه قربانی، زری شکوهی زاده ،مریم مرادی،نرگس منصوری،شکیلامنصوری، اقایان سیدنیما عامری راد ، امیررفیع زاده و خانم جعفری حضور داشتند و بعد از برگزاری این ویژه برنامه به همه این عزیزان هدایایی از طرف هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس اهدا شد.
 
مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان ضمن دعوت از خیرین ورزشی و مشارکت در برنامه های ورزشی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: تمام هزینه ها و هدایای این را خیرو عزیز خیر اندیش استاد علی اصغر احسان نیا کارآفرین و خیر ورزشی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان پرداخت کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
542 کلیک ها  پنج شنبه, 22 ارديبهشت 1401 14:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا