فارس، پیشگام اجرای طرح ملی پیاده‌روی ایرانیان

 با اجرای طرح ملی پیاده‌ر‌وی ایرانیان (از ۱۶ اردیبهشت ماه)، همزمان در سراسر کشور آغاز شد. شهرستان زرقان با جمعیت قریب‌به ۵۰ هزار نفر، پیشگام و داوطلب اجرای اولین رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان شد.

به گزارش راستین آنلاین برگزاری پیاده‌روی ‌ایرانیان، با همت شهرداری، شورای اسلامی، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و فرهنگی، توسط سرکارخانم فتوحی، رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان زرقان، و هماهنگی‌هایی که با فرماندار محترم به عنوان رئیس شورای عالی ورزش شهرستان از حدود ۲۱ ماه قبل برنامه‌ریزی شده بود، صورت گرفت.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس افزود: این پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز و به مدت دو ساعت با مسیری به طول۴ کیلومتر، از پارک معروف مهر به سمت پارک آزادگان، در یک روز با نشاط و بارانی، به طول انجامید؛ رئیس هیات ورزش های همگانی نیز در این پیاده‌روی خانوادگی، حضور داشته و شاهد اجرای پیاده‌روی بودند. به طور تقریبی، ۵ هزار نفردر مراسم شرکت داشتند که در پیشاپیش مردم، اعضای شورای اداری شهرستان اهر، اعضای شورای شهر، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده بسیج، فرماندار محترم شهرستان، روسای ادارات و موسسات نیزحضور داشتند.
سیروس پاک فطرت گفت اکثر مردم با لباس ورزشی و به صورت خانوادگی، این مسافت را با شور و اشتیاق خاصی طی کردند. در ورودی پارک آزادگان، که یکی از پارک های بزرگ و زیبای این شهرستان است، برگه‌های قرعه کشی توزیع شد؛ از جمله اتفاقات و برنامه‌های جالب این پیاده‌روی، حضور هیات های ورزشی قهرمانی از جمله کاراته،ژیمیناستیک،کنگ‌فو، اسکیت، هیات پهلوانی و زورخانه‌ای و... بود که به زیبایی هرچه تمام‌تر این مراسم افزودند.  
وی افزود فرماندار محترم شهر زرقان ، نیز سخنرانی مختصری داشته و خاطر نشان کردند که هر ماه حداقل یک بار و به صورت گسترده پیاده‌روی را در شهرستان زرقان اجرا خواهند کرد که شورای شهر نیز موافقت خود را اعلام کردند.
سیروس پاک فطرت در ادامه گفت : در  این مراسم، بعد از اجرای سرود، به قید قرعه، تعدادی دوچرخه، هدایای نقدی، کارت هدیه و وسایل ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد؛ درضمن، تبلیغات این مراسم و تشویق مردم به پیاده‌روی، توسط مهندس سیروس پاک فطرت در رسانه‌های ملی رادیویی به اجرا درآمد.
 
سیروس پاک فطرت در پایان افزود ، از تمامی دوستانی که  در فدراسیون ورزش های همگانی ما را در اجرای این پیاده‌روی بزرگ همراهی کرده، کمال تشکر و قدردانی خودمان را ابراز داشته و امیدواریم اجرای سایر برنامه های ورزشی نیز، با استقبال بی‌نظیر شما عزیزان همراه شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
381 کلیک ها  چهارشنبه, 21 ارديبهشت 1401 13:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا