افزایش ۲۰ درصدی فعالیت‌ ورزش های همگانی فارس در سال ۱۴۰۱

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس گفت: با اهتمام اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و با تشکیل منظم شورای عالی ورزش همگانی در مرکز استان و شهرستان های فارس شاهد افزایش ۲۰ درصدی فعالیت‌ ورزش های همگانی در سال ۱۴۰۱ خواهیم بود.

به گزارش راستین آنلاین سیروس پاک فطرت در بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی خیر ساز ماهان به اتفاق استاندار فارس، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از افزایش ۲۰ درصدی فعالیت های ورزش های همگانی فارس در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: امروز امنیت و سلامت همگانی دو مقوله مکمل یکدیگر هستند و مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان به همت حاج حسین جوکار در منطقه محروم و حاشیه شهر شیراز ساخته شده است.

 
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس افزود: فاز اول دارای زمین چمن مصنوعی، پیست دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی و گود زورخانه است و در فاز دوم که در حال ساخت است استخر شنا و محل خوابگاه ورزشکاران تامین خواهد شد.
 
وی ضمن تشکر از اقدام شایسته و ابتکار عمل این خیر نیکوکار در امر ساخت و توسعه فضای ورزشی و همگانی از سایر خیرین و نیک اندیشان تقاضا کرد تا بخشی از کارهای خیر خود را به توسعه ورزش و سلامت مردم اختصاص دهند.
رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس پیشنهاد کرد تا فدراسیون ورزش های همگانی و ادارات کل ورزش و جوانان نسبت به تشکیل مجمع خیرین ورزشی اقدام کنند.
پاک فطرت بر توجه بیشتر مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان بر توسعه ورزش همگانی و تامین اعتبار تاکید کرد و گفت: نقش فدراسیون ورزش های همگانی و به تبع آن هیئت های ورزشی همگانی در استانها در طول مدت بیماری کرونا مثبت بود و استقبال مردم از طرح های ملی لیگ تندرستی ایران ،پویش ورزش در خانه ، پویش آماده‌باش ، طرح ورزش در همسایگی و فعالیت های فرهنگی مانند نظر خون ، پویش رهایی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک های مومنانه در سال ۱۴۰۰رضایت بخش بود.
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس گفت: امیدواریم با اهتمام اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و با تشکیل منظم شورای عالی ورزش همگانی در مرکز استان و شهرستان های فارس فعالیت‌ ورزش های همگانی در سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۰درصدی داشته باشد.
 
پاک فطرت اعلام کرد: در جلسه مجمع سالیانه عادی این هیئت که در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد سیاست های اجرایی و تقویم ورزشی مشترک با شهرداری شیراز مربوط به سال ۱۴۰۱ پیشنهاد و تصویب خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
260 کلیک ها  پنج شنبه, 21 بهمن 1400 12:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا