نایب قهرمانی فارس در مسابقات فریزبی لیگ ملی دیسک طلایی بانوان

نایب قهرمانی فارس در مسابقات فریزبی لیگ ملی دیسک طلایی بانوان
   
نایب قهرمانی فارس در مسابقات فریزبی لیگ ملی دیسک طلایی بانوان |||| ||||

 سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت :در این مسابقات بیش از ۶۰ ورزشکار از۱۷ استان به مدت دو روز باهم به رقابت پرداختند .

به گزارش راستین آنلاین رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس افزود :نظر داوران در بخش حداکثر زمان پرواز (MTA) آرزو و الهه کاظمی از آذربایجان غربی مقام اول و دوم و فائزه خلفی از خوزستان مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.
همچنین فاطمه خائفی دارابی از فارس، طیبه پاکیزه از قم و معصومه صالحی از خوزستان موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم بخش دقت این مسابقات شدند.
 
پاک فطرت عنوان کرد :  مدال‌های اول تا سوم بخش مسافت لیگ دیسک طلایی بانوان هم به ترتیب به فائره خلفی از خوزستان، آرزو کاظمی از آذربایجان غربی و زهرا زنده بودی از بوشهر رسید.
او ادامه داد : مسابقات "لیگ دیسک طلایی" برای نخستین بار در بخش آقایان به میزبانی ساری برگزار شد و گنبدکاووس هم میزبانی بخش بانوان این مسابقات را بر عهده داشت. 
مسابقات کشوری فریزبی بخش مردان با عنوان لیگ دیسک طلایی با حضور ورزشکاران ۲۰ استان هشتم آذر در ساری برگزار شد و تیم‌های خوزستان، مازندران و بوشهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
 

همچنین بر اساس اعلام داوران تیم‌های خوزستان، فارس و آذربایجان غربی به ترتیب با کسب بهترین امتیازات مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

گفتنی است استان های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، کرمان، قم، هرمزگان، بوشهر، گلستان، اراک، خوزستان، تهران، سمنان، فارس، آذربایجان غربی، مازندران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و البرز در سه بخش دقت، مسافت و حداکثر زمان پرواز به مدت 2 روز با هم رقابت کردند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1005 کلیک ها  دوشنبه, 15 آذر 1400 19:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا