فارس نایب قهرمان تیمی مسابقات مجازی آمادگی جسمانی آقایان شد

فارس نایب قهرمان تیمی مسابقات مجازی آمادگی جسمانی آقایان شد
   
فارس نایب قهرمان تیمی مسابقات مجازی آمادگی جسمانی آقایان شد |||| ||||

فارس نایب قهرمان تیمی مسابقات مجازی آمادگی جسمانی آقایان شد. 

به گزارش راستین آنلاین رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس با بیان اینکه مسابقات مجازی آمادگی جسمانی قهرمانی کشور در ۲ مرحله برگزار شد عنوان کرد : مسابقات مجازی آمادگی جسمانی کشور یادواره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در اسفند ماه سال جاری برگزار شد.

پاک فطرت با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی که در استان های سراسر کشور برگزار شد، افزود :در هر گروه سنی ۳ نفر برتر هر استان در ۲ بخش بانوان و آقایان انتخاب و جهت شرکت در مرحله نهایی و قهرمانی کشور معرفی شدند. 

او ادامه داد :در پایان این مسابقات و پس از ۳ روز داوری، نفرات اول تا سوم مسابقات مجازی آمادگی جسمانی قهرمانی کشور مشخص شدند.

پاک فطرت در گفتگو با خبرنگار راستین آنلاین ضمن اینکه  این مسابقات با مشارکت ۲۰ استان برگزار شد، اضافه کرد :تعداد کل شرکت کنندگان۳۳۰ نفر بود که از این تعداد ۱۹۱ نفر بانوان و ۱۳۹ نفر آقایان بودند. 

همچنین استان فارس در بخش بانوان با ۱۴ نفر شرکت کننده حضور داشت.

او افزود: در قسمت بانوان که در رده سنی اول که بین ۱۸ الی ۲۴ سال برگزار شد نمایندگان استان های تهران و البرز مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 

ودر ادامه در رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال بانوان استان های تهران و خراسان رضوی مقام های اول تا سوم و در رده سنی بین ۳۰ الی ۳۴ سال بانوان ورزشکاران استان های تهران و گیلان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

پاک فطرت اضافه کرد: در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بانوان ورزشکاران تهرانی و اصفهان مقام های اول تا سوم، در رده سنی ۴۱ سال به بالا بانوان ورزشکار تیم های اصفهان، استان های تهران و تهران به مقام های اول تا سوم و در قسمت تیمی تیم های استان تهران، اصفهان و خوزستان به مقام های اول تا سوم در بخش بانوان دست یافتند.

او مضن اینکه در قسمت آقایان استان فارسی ۱۲ شرکت کننده حضور داشتند افزود : در رده سنی ۱۸ تا ۲۴ سال عرفان زارعی از فارس مقام دوم و ورزشکاران استان تهران مقام های اول و سوم را کسب کردند. 

وهمچنین در رده سنی بین ۲۵ تا ۲۹ سال آقایان، استان کرمانشاه مقام اول و ورزشکاران تهرانی مقام های دوم و سوم و در رده سنی بین ۳۰ تا ۳۴ سال آقایان، استان تهران صاحب مقام اول، خوزستان دوم و سمنان سوم شدند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس ادامه داد: در رده سنی ۳۵ چهل سال، رضا آزاد از فارس مقام دوم و ورزشکاران تهرانی مقام اول و سوم را کسب کردند و در رده ۴۱ سال به بالا آقایان ورزشکاران استان های تهران گلستان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در پایان و در نتایج تیمی آقایان تهران مقام اول، فارس مقام دوم و استان خوزستان را کسب کرند.

گفتنی است در پایان مسابقات مجازی آمادگی جسمانی کشور در مجموع نتایج تیمی بانوان و آقایان به ترتیب اعلام شد و تهران و خوزستان و فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
626 کلیک ها  سه شنبه, 26 اسفند 1399 19:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا