فجرسپاسی به خوشحال کردن مردم فارس امیدوار است

فجرسپاسی به خوشحال کردن مردم فارس امیدوار است
   
فجرسپاسی به خوشحال کردن مردم فارس امیدوار است |||| ||||

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از آمادگی بالای این تیم برای پیروزی در دیدار فردا دوشنبه مقابل شاهین بوشهر خبر داد.


به گزارش خبرنگار راستین آنلاین، فردا دوشنبه هفته ماقبل پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور با دیدار حساس دو تیم مدعی صعود یعنی فجرسپاسی شیراز و شاهین بوشهر همراه است.
دیداری که فجری ها میزبان هستند و می توانند با کسب هر سه امتیاز بازی تقریبا ۹۰درصد راه صعود را بپیمایند با خیال آسوده تری دیدار آخر را مقابل تیم ته جدولی گل ریحان البرز برگزار کنند.
سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار نمود: همه چیز آماده است و فقط یک یاحسین گفتن از سوی بچه ها و دعای خیر مردم شریف فارس و شیراز مانده است که ان شاالله پیروز شویم و صعود به لیگ برتر را به مردم شیراز و فارس هدیه دهیم.امید داریم با صعود به لیگ برتر این مردم عزیز را خوشحال کنیم.

N81162916 5693554
عباس زارع گفت: حریف فردای ما تیم شاهین بوشهر بسیار مدعی است و برای صعود به لیگ برتر با تمام قوا به میدان می آید و به همین خاطر کار مارا سخت خواهد کرد.
سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز افزود: نه فقط ما و شاهینی ها که سه تیم دیگر هم مدعی هستند. این هفته، هفته بسیار سختی است و ما علاوه بر شاهینی ها، با رقبای دیگری هم مبارزه داریم.
وی گفت: بوشهری ها مردم خونگرم و دوست داشتنی هستند و ما نیز قطعا مهمان نوازی خواهیم کرد و مثل همیشه جوانمردانه مسابقه خواهیم داد.
گفتنی است دیدار فجرسپاسی شیراز و شاهین بوشهر فردا از ساعت ۱۹ و سی دقیقه در ورزشگاه پارس شیراز آغاز می شود.

انتهای پیام /  وحیدپارسایی
869 کلیک ها  یکشنبه, 20 تیر 1400 19:58
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا