اتهام زنی برادر«کلی» به همسر او

همسر «کلی» متهم ردیف اول فوت اوشد

به گزارش راستین آنلاین،او مدتی طولانی مطرح ترین، محبوب ترین و پولسازترین ورزشکار دنیا بود و در ایران نیز هواداران بی شماری داشت.

کلی بیش از دو دهه از بیماری پارکینسون رنج می برد . او با لقب بزرگترین، از اسطوره‌های تاریخ ورزش است. محمد علی که صبح امروز درگذشته در اوایل دهه ١٣٧٠ سفری هم به ایران داشت.

شکنجه "محمدعلی کلی" توسط همسرش!

محمدعلی کلی درحالی درگذشت که ،رحمان‌علی برادر کوچکتر اوچندی پیش پرده ازیک حقیقت تامل برانگیزدرزندگی او برداشت.

رحمان درخصوص زندگی محمدعلی گفته بود:همسر محمدعلی، خانواده او را طرد کرده و اجازه نمی‌دهد کسی او را ببیند و این وضعیت از بیماری محمد علی برایش خطرناک تر است.


رحمان علی گفته بود: که اسطوره بوکس جهان در آستانه مرگ قرار دارد و شرایط به گونه ای است که آخرین روزهای زندگی او همراه شده با یک نزاع شدید خانوادگی که مسبب آن هم همسر محمدعلی است.
وی  با ناراحتی  گفته بود محمدعلی  او روزهای آخر زندگی‌‌اش را می‌گذراند اما بیماری مهمترین عامل تأثیرگذار در مرگ احتمالی محمدعلی نیست.


رحمان لونی (همسر چهارم محمدعلی) را بابت اینکه باعث جدایی و تفرقه در خانواده شده سرزنش کرده بود و گفته بود اگر علی می‌دانست که دور و برش چه خبر است، قطعاً تا الان دیوانه شده بود.

رحمان‌علی اضافه کرده بود: به نظر من بدترین اتفاق ممکن برای محمدعلی، بیماری‌‌اش نیست، بلکه همسرش است.

انتهای پیام /  101
4632 کلیک ها  شنبه, 15 خرداد 1395 10:04
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا