استاندار فارس:

نام تختی به خاطرتعهدش به مردم ماندگار شد

به گزارش راستین آنلاین از شیراز،سیدمحمدعلی افشانی که شامگاه شنبه 25 اردیبهشت در ضیافت شامی که به افتخار اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در هتل همای شیراز ترتیب داده شده بود سخن می گفت،خطاب به اعضای این تیم افزود:

امیدوارم درانجام ماموریتی که برعهده گرفته اید سربلندباشید.

وی ماموریت اعضای تیم ملی را شاد کردن دل میلیون ها ایرانی عنوان کرد و گفت:باور کنید استرس و هیجانی که هوادران شما بیرون از تشک و در جریان مبارزات ملی تحمل می کنند کمتر از استرس ناشی از انجام مسابقه برای شما نیست.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات در شیرازگفت:با برنامه ریزی دقیقی که در اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گرفته تنوربرگزاری مسابقات بزرگ ملی و بین المللی درکنار انجام عملیات های عمرانی در حوزه ورزش داغ شده است.

افشانی به برگزاریدو استاقمت بین المللی در نقش رستم و مسابقات زیبایی است نژاد عرب در تخت جمشید اشاره کرد و افزود:برگزاری این گونه مسابقات می تواند زمینه شناسایی فرهنگ و تاریخ و تمدن استان فارس را برای ورزشکاران دیگر کشورها ی جهان فراهم سازد.

انتهای پیام /  101
1354 کلیک ها  یکشنبه, 26 ارديبهشت 1395 07:11
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا