عزم دولت حل مشکل مسکن کارگران است

استاندار فارس با بیان اینکه عزم دولت حل مشکل مسکن کارگران است، گفت: دولت در نظر دارد در کنار محل کار و بدون از ترافیک مسکنی برای کارگران ساخته شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدهادی ایمانیه در نشست با کارگران و استادکاران ساختمانی استان فارس، گفت: سه موضوع درمان، بیمه و اصلاح عناوین شغلی کارگران و استادکاران ساختمانی فارس در دستور کار قرار گرفته است و پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه عزم دولت حل مشکل مسکن کارگران است، افزود: تلاش دولت به ویژه در فارس حل مسئله مسکن است و دولت در نظر دارد در کنار محل کار و بدون از ترافیک، مسکنی برای کارگران ساخته شود.

ایمانیه به موضوع قطع بیمه کارگران ساختمانی هم اشاره کرد و گفت: بیمه از حقوق مسلم و حداقلی کارگران است و برای این حل موضوع در تهران نشستی با وزیر کار ترتیب داده خواهد شد تا موضوع بیمه کارگران ریشه‌ای حل شود.

استاندار فارس به پیشنهاد افزایش جریمه به کارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز هم اشاره کرد و گفت: این موضوع در شورای تأمین مطرح می‌شود تا در خصوص افزایش جریمه کارفرمایانی که اتباع بیگانه غیر مجاز را به کار می‌گیرند، تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام /  108
245 کلیک ها  چهارشنبه, 25 بهمن 1402 07:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا