هم‌افزایی بسیج و دستگاه‌های اجرایی عامل افزایش سرعت توسعه در فارس شد

  استاندار فارس با تقدیر از اقدامات بسیجیان فارس در توسعه فرهنگی و اقتصادی استان، گفت: امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با ایجاد هم‌افزایی بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان ایجاد شده شتاب گرفته است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : محمد هادی ایمانیه امروز، ۳ آذر در حاشیه همایش اقتدار بسیجیان شیراز که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات بسیجیان استان فارس در جهت توسعه فرهنگی، اقتصادی و دیگر عرصه‌های استان قابل تقدیر بوده و امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با ایجاد هم‌افزایی بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان ایجاد شده شتاب گرفته است.

استاندار فارس افزود: همزمان با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت، تمام اقشار و گروه‌های مردمی از کودکان، نوجوانان و جوانان گرفته تا سالمندان در عرصه مبارزه با ظلم و شعار اصلی انقلاب که استقلال کشور، آزادی واقعی و استقرار جمهوری اسلامی است، تلاش می‌کنند.

ایمانیه با اشاره به قدرت‌مندی جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا، تاکید کرد: امروز دنیا پس از گذشت ۴۵ سال از پیروی انقلاب اسلامی شاهد توسعه جبهه مقاومت و وسعت انقلاب اسلامی است و امیدواریم که زمینه ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

وی دلیل اصلی جلوگیری از اهداف رژیم غاصب صهیونیستی را ایستادگی ملت فلسطین دانست و بیان کرد: نهضت مقاومت مردم فلسطین و لبنان با ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی که سعی کرد با خشونت و کشتار و کودک کشی خود را در منطقه غرب آسیا مستقر کند، اجازه نداد که این رژیم جعلی غاصب به اهداف خود دست یابد و این نهضت را خاموش کند.

استاندار فارس با اشاره به عملکرد رزمندگان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی و تحولات منطقه، ادامه داد: رژیم صهیونیستی آتش بس را پذیرفت چراکه چاره‌ای جز تسلیم شدن در مقابل جبهه مقاومت نداشت و یقینا رزمندگان اسلام و مردم مظلوم فلسطین پیروز این نبرد هستند.

انتهای پیام /  108
106 کلیک ها  شنبه, 04 آذر 1402 07:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا