• رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز :

نوسازی خطوط معاینه فنی خودروهای سبک مرکز معاینه فنی شماره یک شیراز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز : ضمن اعلام نوسازی و بازسازی خطوط مرکز معاینه فنی شماره یک شهرداری شیراز گفت :مرکز شماره یک بزرگترین مرکز معاینه فنی استان با استعداد ۵ خط ، از سال ۱۳۸۳ شروع به ارائه خدمات به شهروندان نموده که این فرایند در سالهای اخیر بصورت مستمر و بدون وقفه ادامه داشته است .



پیمان باباخانی اظهار داشت :ارائه سرویس و خدمات مستمر در سالهای اخیر موجب فرسودگی و نقص فنی تعدادی از خطوط شده و عدم توانایی نمایندگی انحصاری برای تأمین و تعویض قطعات مستهلک و همچنین عدم پشتیبانی شرکت سازنده فرانسوی به دلیل تبعیت از تحریم ها موجب کاهش ظرفیت ارائه خدمات به تعداد ۳ خط معاینه فنی از سال ۱۳۹۸ تا کنون شده است .

وی اضافه کرد :با پیگیری های صورت گرفته از اواسط تیرماه سال جاری ۲ خط از ۵ خط موجود نوسازی و همزمان بازسازی و تعمیرات فنی ۳ خط دیگر و بهسازی سیستم کابل کشی و تعویض قطعات مورد نیاز نیز در دستور کار سازمان قرار گرفت .

باباخانی افزود :درحال حاضر مرکز معاینه فنی شماره یک شیراز با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات به شهروندان گرانقدر می باشد .

شایان ذکر است ۶ مرکز معاینه فنی خودرو سبک با استعداد ۱۵ خط و پذیرش متوسط ماهیانه حدود ۱۵۰۰۰ خودرو مشغول ارائه خدمات فنی به مراجعین می باشد .
انتهای پیام /  108
107 کلیک ها  سه شنبه, 09 آبان 1402 10:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا