هفتمین همایش ملی ریحانه النبی برگزار می شود

 هفتمین همایش ملی ریحانه النبی برگزار می گردد.



به گزارش راستین آنلاین ؛ بهزاد مریدی دبیر همایش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفتمین همایش ملی ریحانه النبی همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا ( س) توسط مرکز اسلامی فاطمیه با همکاری مراکز علمی و فرهنگی در دو بخش جایزه ادبی ریحانه و همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد ( ع) با شرکت چهره های علمی و ادبی سراسر کشور به صورت مجازی و حضوری در سالن خدیجه کبری مرکز اسلامی فاطمیه برگزار خواهد شد علاوه بر موارد فوق جشن های مردمی کوثر نیز در روزهای یازدهم تا سیزدهم دی ماه سال جاری در مرکز اسلامی فاطمیه برگزار می‌گردد .

وی با بیان اینکه امسال اولین همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد( ع) با همکاری مراکز دانشگاهی و با نمایه isc برگزار خواهد شد گفت : با توجه خاص به رساله الحقوق امام سجاد (ع) به بررسی حقوق و وظایف انسان در برابر خداوند و حقوق متقابل مردم و حاکمان و پیشوایان ، والدین و فرزندان و عموم شهروندان و... ده ها وظیفه و مسوولیت دیگر که در رساله الحقوق به نحوه مستوفی به آن پرداخته می شود.

مریدی در پایان ضمن ابراز امیدواری که این همایش مورد توجه پژوهشگران و دانشمندان این حوزه قرار بگیرد به برگزاری دوره های پیشین این همایش اشاره نمود و گفت : همزمان با برگزاری جایزه ادبی ریحانه ، دو دوره همایش ملی نهج البلاغه در آراء و اندیشه اسلام شناسان و دو دوره همایش ملی قران و عترت از منظر اسلام شناسان ایران و جهان و تجلیل از نوابغ قرانی در کنار انتخاب کتاب سال فاطمی در زمینه نهج البلاغه ، قرآن و شخصیت والای حضرت زهرا (س) و همچنین جشن های مردمی کوثر و برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی ، خوشنویسی و نشست های علمی ، ادبی و سخنرانی های برگزار شده است.

لازم به ذکر است جایزه ادبی ریحانه در هفت دوره خود مورد توجه شاعران و ادیبان بسیاری از سراسر کشور قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند از طریق سایت مرکز اسلامی فاطمیه به نشانی www.fatemeh-ic.irو همچنین شماره های تماس09369311512ارتباط برقرار نمایند.
انتهای پیام /  108
155 کلیک ها  سه شنبه, 09 آبان 1402 07:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا