برگزاری دوره مهارت‌های اجتماعی برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شیراز

  معاون فرهنگی دانشگاه شیراز از برگزاری دوره‌ای با عنوان مهارت‌های اجتماعی برای دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ این دانشگاه خبر داد.

به نقل از ایسنا علی حفیظی  با بیان اینکه دوره‌ای با عنوان مهارت‌های اجتماعی در دانشگاه شیراز برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: تمام دانشجویان کارشناسی ورودی جدید دانشگاه شیراز، در ترم اول تحصیل این درس را می‌گذرانند.

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز با بیان اینکه حدود ۵۰ گروه درسی ۴۰ نفره در این درس شرکت می‌کنند، افزود: در این دوره‌ها مهارت‌های توانمندسازی ارتباطات، روابط اجتماعی، روح و روان و سواد رسانه‌ای دانشجویان را ارتقا می‌دهیم.

حفیظی با تصریح اینکه دانشجویان در این کلاس‌ها مهارت‌هایی را شامل خودآگاهی، برقراری ارتباط سالم با جامعه را فرامی‌گیرند، این نکته را یادآور شد: برگزاری این دوره‌ها برای اولین‌بار توسط دانشگاه شیراز انجام شده است. 

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه ۲ هزار دانشجو در دانشگاه شیراز در دوره مذکور گردهم آمدند، افزود: این دوره برای دانشجویان دختر در تالار حافظ و دانشجویان پسر درتالار حکمت و فجر دانشگاه شیراز تا آخر ترم تحصیلی جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /  108
106 کلیک ها  شنبه, 06 آبان 1402 13:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا