خانه جوان شیراز در اختیار جوانان و سمن‌ ها قرار می گیرد

  دکتر ایمانیه در بازدید از خانه جوان شیراز از واگذاری مجدد این مرکز به جوانان و سمن ها خبر داد.


به گزارش راستین آنلاین  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس؛ دکتر محمد هادی ایمانیه، از ساختمان “خانه جوان”، واقع در بلوار رحمت بازدید کرد.

استاندار فارس که چندی پیش و در دیدار با نمایندگان تشکل های مردم نهاد و سمن ‌ها، در جریان فروش این ساختمان قرار گرفته بود و در همان جلسه دستور توقف فروش این مرکز را داده بود، بصورت میدانی و با حضور مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان و برخی از سمن ها از این ساختمان چهار طبقه بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در این بازدید، بر ضرورت احیا مجدد این ساختمان تاکید کرد و گفت: این ساختمان در کمترین زمان احیا و در اختیار جوانان و سمن ها قرار گیرد؛ اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان بر تحقق این مُهِم نظارت خواهند کرد.

دکتر ایمانیه، توجه به نشاط جوانان، ایجاد زمینه های رشد و شکوفایی جوانان را از جمله رویکردهای دولت سیزدهم دانست و گفت: همه دستگاه ها موظف به انجام وعده های دولت هستند؛ یکی از این وعده ها توجه با جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: از زمانی که در جریان تعطیلی این مجموعه و مزایده آن برای فروش قرار گرفتم، دستور توقف فروش را دادم و امروز در این بازدید بر تسریع در احیا و ایجاد محیط مناسب برای جوانان، نوجوانان و همه سمن ها تاکید کردم؛ دستور العمل بهره برداری از این مجموعه نیز در اسرع وقت توسط اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تدوین شود.

انتهای پیام /  108
91 کلیک ها  شنبه, 06 آبان 1402 13:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا