• آیت الله دژکام مطرح کرد:

روحانیت در یک فضای خودمانی تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند.

 آیت الله دژکام مطرح کرد: روحانیت در یک فضای خودمانی تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : آیت الله «لطف الله دژکام» در نشست صمیمانه با مسوولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس گفت: نگاه اساسی در انقلاب این بود که روحانیت نقش آفرینی در مسایل کشور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: اگر وظیفه ذاتی که به عنوان نهاد نمایندگی در دانشگاه ها دارید خوب انجام شود در جهات دیگر هم موفق تر خواهید بود که این نیازمند این است که روحانیت در یک فضای خودمانی تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند.

آیت الله دژکام محیط دانشگاه را مثل یک رودخانه در حال حرکت دانست و افزود: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: اگر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش خانواده موفق عمل کرده است این کار را با بدنه کارشناسی همراه در مجموعه دانشگاه انجام داده است که در تمام موارد بایستی ساختار دانشگاه و بدنه مدیریتی، کارشناسی و آموزشی دانشگاه با مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه همراه باشد تا موفقیت حاصل شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حمید مقامی» ضمن لزوم و اهمیت ارتباط و جلسات مشترک بیشتر بین مسوولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه ها آمادگی هر گونه همکاری را با دفتر امام جمعه دارد.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس با بیان اینکه بخش اعظم استان از مراکز آموزش عالی تشکیل شده است، بیان کرد: مجموعه نهادرهبری در دانشگاه ها تمام تلاش خود را می کند تا برنامه های جذاب تر و متنوعی را در دانشگاه اجرا کنند و پاسخگو نیاز جامعه دانشگاهی باشند تا ارتباط موثر روحانیت با دانشگاهیان شکل بگیرد.

در این نشست صمیمانه که صبح امروز برگزار شد، مسوولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس نظرات و پیشنهادات خود را با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز مطرح کردند.
انتهای پیام /  108
89 کلیک ها  سه شنبه, 18 مهر 1402 07:39
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا