۹۵۰۰ بسته نوشت افزار بین نیازمندان فارس توزیع شد

 تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مناسبت آغاز سال تحصیلی در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز بین نیازمندان استان توزیع شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:آیت الله للطف‌الله دژکام در حاشیه توزیع ۹ هزار و ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان بی بضاعت استان، ضمن تقدیر از مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و گروه‌های جهادی در تامین لوازم التحریر، اظهارداشت: طبق سنت چندساله اخیر الحمدالله ستاد اجرایی فرمان امام با کمک گروه‌های جهادی حرکت "مشق احسان" و کمک به دانش آموزان نیازمند برای تهیه لوازم التحریر در آغاز سال تحصیلی را شروع کرد‌

او بر همراهی و مشارکت شهروندان و خیران در پویش این حرکت تاکید کرد و گفت: دانش آموزان گرانبهاترین سرمایه جامعه هستند و مدرسه بهترین نهاد آموزشی برای پرورش نسل‌های آینده محسوب می‌شود و نباید دانش آموزی برای تهیه مایحتاج تحصیل باز بماند.

آیت الله دژکام در ادامه بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی در راستای تامین هزینه‌های لوازم التحریر ابتکار خوبی را به خرج داده است که این حرکت بسیار ارزشمند است و این مهم باعث می‌شود تا توزیع بهتر و عادلانه‌تری رخ دهد و بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از مراکز مردم نهاد و خیریه‌ها نیز درخواست کرد تا این حرکت را ادامه دهند تا زمانیکه دانش آموز بی بضاعتی در استان نداشته باشیم و به خط پایان برسد.

حسین پورنورعلی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس در این آیین اظهار کرد: با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در مجموع ۵ میلیارد تومان برای خرید این بسته‌ها هزینه شده است که توسط گروه جهادی در قالب طرح "مشق احسان" بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود او افزود: این دانش آموزان توسط گروه‌های جهادی شناسایی و با اولویت مناطق کم برخوردار هدف گذاری شده است.

پورنورعلی تصریح کرد: این بسته‌ها که شامل کیف، دفتر، خودکار و سایر ملزومات دانش آموزی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.       

انتهای پیام /  108
83 کلیک ها  جمعه, 31 شهریور 1402 10:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا