اتخاذ راهکارهایی برای شناساندن خدمات مجموعه در بخش های مختلف

اتخاذ راهکارهایی برای شناساندن خدمات مجموعه در بخش های مختلف
   
اتخاذ راهکارهایی برای شناساندن خدمات مجموعه در بخش های مختلف |||| ||||
 روابط عمومی شهرداری منطقه 3 شیراز با عنوان این مطلب که تکریم ارباب رجوع سرلوحه اخلاق کارکنان این منطقه از شهرداری است، از اتخاذ راهکارهایی برای شناساندن خدمات این مجموعه در بخش های مختلف به شهروندان خبر داد.منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: سیاستگزاری در راستای پاسخگویی و تکریم شهروندان بنا بر تاکیدوتوصیه های دکتر شهریاری، شهردار منطقه صورت گرفته و بر اساس آن نحوه ارایه خدمات هر یک از بخش ها و پاسخگویی مستقیم و بی واسطه به ارباب رجوع به صورت شفاف برای شهروندان تشریح می شود. همچنین روند خدمت رسانی و ارایه توضیحات به شهروندان در تمامی ایام هفته وگاها به صورت 24 ساعته قابلیت اجرایی داشته و امید می رود شهروندان گرانقدر با آشنایی با وظایف هر بخش بتوانند از مسیر ساده تری تقاضاهای خود را به سرانجام مطلوب برسانند. در همین راستا معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه سه شیراز از این اقدام دکتر شهریاری به عنوان راهکاری موثر برای ارایه خدمت شفاف به شهروندان یاد کرد. مهندس محمدی با تاکید بر این موضوع که پاسخگویی و تکریم شهروندان رسالت یکایک نیروهای این مجموعه است، اظهار کرد: همه ارکان سرمایه های انسانی در بخش های رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و غیره از اعضای خانواده بزرگ مدیریت شهری در شهرداری منطقه ۳ هستند و موظف به پاسخگویی و تکریم شهروندان می باشند. او با تشریح برخی از وظایفی که بر عهده حوزه خدمات شهری گذاشته شده، تصریح کرد: موارد امور شهری ، تاسیساتی ،رسیدگی و پیگیری تخلفات ساختمانی، واحد فضای سبز، سد معبر، واحد رسیدگی به امورمرکز ۱۳۷ شهرداری، نواحی دوگانه ۱و۲ مستقر در شهرک سعدی و رکن آباد بخشی از وظایف ما را تشکیل می دهند. محمدی با تاکید بر این موضوع که این واحدها به صورت 24 ساعته در تمامی ایام هفته رسالت ارایه خدمات به مردم را بر عهده دارند، اظهار داشت: رفع مشکلات روزمره شهری نظیر تعمیرات میدانی بلوارها، جداول، کانیوا، لکه گیری معابر، لایروبی کانالها ،منهول ، تعمیر و تعویض روشنایی معابر و پارکها، کاشت وداشت فضای سبز معابر، تهیه و نصب مبلمان شهری و وسائل ورزشی در پارک ها و مکان های مناسب از اموراتی هست که درحیطه وظایف حوزه معاونت خدمات شهری مناطق قرار می گیرد. وی با تاکید بر این موضوع که تمامی عوامل خدمتگذار درحوزه های اشاره شده به صورت زنجیر وار به هم متصل هستند، اظهار داشت: تکریم بی منت ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته از مهمترین رسالت های ما بشمار می رود و در پرتو آن امیدواریم شاهد بهبود کیفیت زندگی شهروندان و رشد جلوه بصری و ایمنی شهر باشیم. معاونت خدمات شهری منطقه 3 شهرداری شیراز نیل به این اهداف بزرگ را با هم افزایی و خرد جمعی در محیطی آرام ممکن دانست.        
انتهای پیام /  108
151 کلیک ها  سه شنبه, 10 مرداد 1402 07:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا