• شهریاری شهردار منطقه ۳ شیراز:

نصب المان جدید طاووس در ورودی شیراز

شهردار منطقه ۳ با بیان این که المان جدید طاووس توسط دو هنرمند شیرازی با هزینه ای بسیار مناسب طراحی و اجرا شده است، گفت: اجرای این المان بازخورد قابل قبولی از سوی شهروندان داشته است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :غلامرضا شهریاری با اشاره به اینکه این منطقه به دلیل برخورداری از نقاط تاریخی و گردشگری یکی از مناطق مهم شهر شیراز محسوب می‌شود، به تلاش در حوزه زیباسازی و منظر شهری اشاره کرد و گفت: نصب المان جدید طاووس تلاشی برای زیبایی بخشی هر چه بیشتر است.

شهردار منطقه ۳ شیراز المان های شهری را نمادی برای شناخت شهرها قلمداد کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه المان طاووس قبلی با اشکالات و همچنین انتقادهایی از سوی شهروندان مواجه بود، تصمیم بر این شد المان جدیدی را طراحی و جایگزین نمائیم تا شاهد رفع این اشکالات باشیم.

شهریاری با بیان اینکه همه تلاش ما بر این است که به زیبایی هرچه بیشتر منطقه بیفزائیم خاطر نشان کرد: طبیعی است که هر طرح یا پروژه ای که اجرا شود با انتقادهایی مواجه می‌شود چرا که عقیده داریم زیبایی یک موضوع نسبی است و ممکن است نظرات افراد در خصوص این طرح ها متفاوت باشد.

وی با بیان این که المان جدید طاووس توسط دو هنرمند شیرازی با هزینه ای بسیار مناسب طراحی و اجرا شده است، گفت: اجرای این المان بازخورد قابل قبولی از سوی شهروندان داشته است.

انتهای پیام /  108
188 کلیک ها  سه شنبه, 16 اسفند 1401 16:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا