پیگیر مسائل و مشکلات استان در مرکز کشور هستیم

  استاندار فارس در سفر به تهران و در دیدار با تعدادی از وزرای دولت سیزدهم به بررسی ظرفیت های اقتصادی استان پرداخت.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :دکتر محمدهادی ایمانیه، دوم تیرماه ۱۴۰۲ در سفر به پایتخت، پیگیر مسائل و مشکلات استان در مرکز کشور شد.
استاندار فارس در ابتدای سفر خود به تهران، در دیدار با دکتر صفری معاون امور اقتصادی وزارت امور خارجه که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان انجام شد، چگونگی ارتباط تجاری و گردشگری استان را با کشورهای حوزه خلیج فارس مورد بررسی قرار داد.
وی سپس، در اجلاس مشترک استانداران و معاونین سیاسی و امنیتی و برخی فرماندهان انتظامی استان ها، ساماندهی حضور اتباع غیرایرانی در کشور و مباحث حوزه سیاسی و امنیتی را بررسی کرد.

 ایمانیه در ادامه با همراهی حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری فارس، بحرینی دادستان مرکز استان و جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با وزیر امور اقتصادی و دارایی دیدار و گفتگو کرد.
وی در نشست مشترک با سید احسان خاندوزی، فعال شدن مجدد کارخانه آی تی آی را خواستار شد تا با حمایت دولت و دستگاه قضایی هرچه سریع تر به مدار تولید بازگردد و علاوه بر رونق اقتصادی در ایجاد اشتغال نیز موثر واقع شود.
آخرین دستور سفر استاندار فارس در تهران به دیدار وی با مهندس اوجی وزیر نفت اختصاص داشت.

 ایمانیه در این نشست که شامگاه دیشب برگزار شد، مشارکت وزارت نفت در تامین منابع آزادراه شیراز به بوشهر، اجرای خط انتقال فرآورده های نفتی از جنوب کشور به شیراز و احداث پالایشگاه دوم شیراز را به بحث و تبادل نظر گذاشت و در پایان اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری های موثر و مجدانه شاهد تحقق مباحث مطرح شده باشیم.

انتهای پیام /  108
115 کلیک ها  چهارشنبه, 04 مرداد 1402 07:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا