راه اندازی سایت فرا وکلا ایده ای برای حل مشکلات حقوقی جامعه هدف

راه اندازی سایت فرا وکلا ایده ای برای حل مشکلات حقوقی جامعه هدف
   
راه اندازی سایت فرا وکلا ایده ای برای حل مشکلات حقوقی جامعه هدف |||| ||||

ایده پرداز و سرمایه گذار سایت و نرم افزار «فراوکلا» با اشاره به اینکه وکلا اجازه تبلیغ را ندارند و مشکلات حقوقی زیادی در حوزه ملک و مسکن وجود دارد، گفت: ایده سایت و نرم افزار «فراوکلا» از همین اتفاق به ذهنم رسید و آن را جایی برای افزایش اطلاعات…

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:امین گندمکار، با اشاره به اینکه وکلا اجازه تبلیغ را ندارند و مشکلات حقوقی زیادی در حوزه ملک و مسکن وجود دارد، گفت: ایده سایت و نرم افزار «فراوکلا» از همین اتفاق به ذهنم رسید.

 

ایده پرداز و سرمایه گذار سایت و نرم افزار «فراوکلا» اضافه کرد: در ابتدا گروه های در واتس آپ راه اندازی کردیم پس از اینکه با استقبال زیاد مردم مواجه شدیم تصمیم به راه اندازی سایت و نرم افزار گرفته شد و این سایت به آدرس https://faravokala.ir هم اکنون در دسترس است و اپلیکشین آن هم به زودی در گوگل پلی و کافه بازار قرار می گیرد.

 وی با اشاره به اینکه در ابتدا مشاوره حقوقی در بخش ملک ارائه می شد، افزود: در کل کشور معاملات ملکی زیادی رخ می دهد و در آن خصوص خدمات مشاوره حقوقی ارائه می کنیم.


گندمکار، عمده مشکلات مردم را عدم اطلاعات کافی حقوقی دانست و یادآور شد: اپلیکیشن و سایت طراحی شد که وکلا بر اساس شهر و وکلای متخصص به شما نمایش می دهد.زمان رسیدگی به پرونده را کاهش می دهد و هزینه ها کم می شود.
وی با اشاره به اینکه برای وکلا پرونده مهم است و اگر در این میان از طریق مشاوره های این نرم افزار بتوانند پرونده را بگیرند، همه حق الوکاله آن برای خودشان است، تاکید کرد: ساعتی 250 هزار تومان هزینه مشاوره هاست که این هزینه بر اساس میزان مشاوره که حداقل 7 دقیقه است، کاهش می یابد و 73 درصد پرداختی برای مشاوره به وکیل می رسید و 27 درصد به حساب نرم افزار واریز می شود.
گندمکار در پاسخ به این سئوال که چه میزان برای سایت و نرم افزار هزینه شده است، گفت: آن را نمی توانم بگویم ولی هدف ما از راه اندازی این سایت و نرم افزار افزایش اطلاعات حقوقی مردم است.
وی با اشاره به اینکه یکصد وکیل آنلاین هستند و 160 وکیل ثبت نام کرده اند که در مرحله بررسی است، افزود: از وکلای پایه یک برای مشاوره استفاده کرده ایم.
انتهای پیام /  108
321 کلیک ها  یکشنبه, 01 مرداد 1402 00:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا