استفاده از ظرفیت های رسانه ای با عملکرد مطلوب/  امر به معروف و نهی از منکر مال همه مردم است

استفاده از ظرفیت های رسانه ای با عملکرد مطلوب/  امر به معروف و نهی از منکر مال همه مردم است
   
استفاده از ظرفیت های رسانه ای با عملکرد مطلوب/  امر به معروف و نهی از منکر مال همه مردم است |||| ||||

  رهبر معظم انقلاب اسلامی :مردم باید این روحیه را پیدا کنند، همانطور که نماز را واجب می دانند باید امر به معروف و نهی از منکر را هم واجب بدانند، همانطور که در جنگ متوجه شدند که جنگ برایشان لازم است. 

 
به گزارش راستین آنلاین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در جلسه‏ گردهمایی حقوقدانان و وکلای داوطلب همکاری با ستاد امر به معروف جهت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ستاد امر به معروف گفت : امر به معروف و نهی از منکر مال همه مردم است وبر همین اساس تابع بیانات مقام معظم رهبری هستیم. 
 
سلیمان مهدوی با بیان اینکه دستگاه قضایی به عنوان ضابط قضایی حمایت های خود را از آمرین به معروف و ناهیان از منکر انجام می دهد، افزود :امیدواریم در جنبه های مختلف نیز حمایت ها بیشتر و بهتر صورت گیرد. 
 
او اضافه کرد :همچنان باید برای آمران در مباحث حقوقی، سیاسی، معنوی و اجتماعی برنامه داشته باشیم تا بتوان یک ساختار کامل را شکل دهیم. 
 
مهدوی اظهار کرد : از این رو یکی از انتظارات ما دعوت دیگر حقوقدانان به امر به معروف و نهی از منکر است. 
 
او با نوجه به اینکه پیشنهاد ما این است که یک انجمن یا گروه جهادی حقوقدانان با رویکرد مطالبه گری حمایتی و معاضدتی تشکیل شود تصریح کرد :این کارگروه بر اساس یک تشکیلات مردم نهاد شکل بگیرد.
 
مهدوی با بیان اینکه گروه های جهادی می توانند در 16 تخصص ورود پیدا کنند، افزود : قطعا حقوقدانان می توانند در این تخصص ها کمک کنند. 
 
او همچنین با اشاره به اینکه نیاز به یک تشکیلات مردمی قوی داریم، ادامه داد :ساختار سازی، تشکیلاتی و هدفمند عمل کردن برای احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی دیگر از انتظارات و ضرورت‏های مجموعه‏ی امر به معروف است.
 
باید در استفاده از ظرفیت های رسانه ای عملکرد مطلوبی داشته باشیم. 
 
مهدوی گفت :در واقع برخی موضوعات نیاز است که در رسانه ها مطرح شود تا مردم احساس امنیت کنند، اگر کاری صورت گیرد، قطعا حمایت هایی نیز خواهد شد، این عمل در احیای امر به معروف و جرأت و شجاعت بخشیدن به آمرین‏ به معروف و ناهیان از منکر نقش بسزایی دارد.
 
او اظهار کرد : بایستی طوری حرکت کنیم که حق و مال مردم به آنها برگردد و این مهم از طریق اجرای حمایت و معاضدت قضایی، معنوی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اتفاق می افتد. 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
767 کلیک ها  سه شنبه, 30 دی 1399 10:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا