طرح مسکن سینماگران استان فارسی عملیاتی می شود

طرح مسکن سینماگران استان فارسی عملیاتی می شود
   
طرح مسکن سینماگران استان فارسی عملیاتی می شود |||| ||||

  مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس از عملیاتی شدن مصوبه شورای عالی سینما در حوزه مسکن سینماگران خبر داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : ابراهیم شیشه گر، با اشاره به سازمان سینمایی در پیگیری مسائل مختلف در حوزه رفاه و معیشت سینماگران در سال ۱۴۰۲ گفت: بعد از پیگیری این طرح و تصویب شورای عالی سینما، با مساعدت وزارت مسکن و شهرسازی مقرر شد سهمی از مسکن ملی با طرح اولویت‌بندی به افراد مشمول و واجد شرایط تعلق گیرد.

مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس افزود: با عنایت به مصوبه شورای سینمای کشور در خصوص مسکن سینماگران، فیلمسازان استان فارسی فاقد مسکن که تاکنون از تسهیلات طرح ملی مسکن و هیچگونه امکانات مسکن نظیر زمین یا واحد مسکونی دریافت نکرده اند و مشمول طرح ملی مسکن می باشند تا ۲۹ تیرماه۱۴۰۲ مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی رشته هنری درسینما و محل سکونت را به شماره ۰۹۱۷۹۳۱۶۱۱۳ ارسال یا به دفتر انجمن سینمای جوانان استان فارس مراجعه کنند.

شیشه گر با اشاره به معضل عمومی مسکن در کشور افزود: طبعا خانواده سینما نیز به عنوان بخشی از جامعه از دغدغه‌های معیشتی مردم و معضل مسکن مستثنی نیستند. این در حالی است که به استثنای تعدادی سلبریتی در این حوزه، قاطبه اعضای صنوف سینما، فاقد مسکن بوده و متاسفانه تاکنون به دلایل مختلف برنامه جامع، پایدار و دارای چشم‌اندازی روشن در این حوزه برای سینماگران طراحی و تدوین نشده بود.

مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس تصریح کرد: همه تلاش ما و سینماگران باید در راستای کمک به تقویت همدلی خانواده سینما و آرامش جامعه باشد تا سینما، مخاطبان و منافع خود را پیدا کند. بنابراین هرکسی که با رفتار خود منجر به از دست‌ رفتن این آرامش و مخدوش کردن آن شود از خانواده سینما و دلسوز آن نیست.

انتهای پیام /  108
118 کلیک ها  چهارشنبه, 28 تیر 1402 06:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا