مخابره پیام کربلا با استفاده از مظلومیت شیرخواره سیدالشهدا (ع)

  استاندار فارس در جمع دست‌اندرکاران مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) گفت: قیام عاشورا پیشتاز همه قیام ها و نهضت ها در تاریخ ماندگار و پیام حقیقی آن رشادت های بزرگ، نسل به نسل منتقل می شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : محمد هادی ایمانیه، در جمع دست‌اندرکاران مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در فارس گفت: فارس و شیراز نقطه آغازین بسیاری از امورات خیر و معنوی در کشور است؛ افتخار می‌کنیم که در این گونه فعالیت‌ها پیشتاز و سرآمد هستیم.

استاندار فارس در ادامه به سابقه تشکیل مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) اشاره کرد و گفت: امروز با گذشت حدود ۲۰ سال از فعالیت این تشکل مردم نهاد، شاهد برگزاری این همایش عظیم با گرامی‌داشت مقام شیرخواره اباعبدالله الحسین (ع) و توسل به ایشان، در هشت هزار نقطه از کشورمان و همچنین در ۴۵ کشور جهان هستیم.

  ایمانیه، برگزاری این چنین همایش‌هایی را یکی از راه‌های مخابره پیام عاشورا، با بهره‌گیری از مظلومیت طفل شیرخواره سیدالشهدا (ع) دانست و گفت: قیام عاشورا پیشتاز همه قیام ها و نهضت ها در تاریخ ماندگار و پیام حقیقی آن رشادت های بزرگ، نسل به نسل منتقل می شود.

وی با اشاره بر اینکه همسران و مادران در جامعه اسلامی، مقدمه ساز ظهور منجی عالم بشریت هستند، چرا که جوانان و سربازان امام زمان (عج) باید در دامن ایشان پرورش یابند، تصریح کرد: همواره و در زمینه‌های گوناگون عشق مادر به فرزند نمود می‌یابد؛ مادران سرزمین ما عشق به حضرت حسین (ع) و شیرخواره‌ مظلوم دشت کربلا را از کودکی در وجود فرزندان خود نهادینه می‌کنند.

استاندار فارس در پایان، از دست‌اندرکاران مراسم بزرگداشت کوچک‌ترین سرباز صحنه کربلا قدردانی کرد.

انتهای پیام /  108
66 کلیک ها  یکشنبه, 25 تیر 1402 06:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا