قاچاق کالا موجب تضعیف روحیه تولید کننده داخلی می شود

قاچاق کالا موجب تضعیف روحیه تولید کننده داخلی می شود
   
قاچاق کالا موجب تضعیف روحیه تولید کننده داخلی می شود |||| ||||

  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: قاچاق کالا موجب تضعیف روحیه فعالان اقتصادی و تولید کنندگان داخلی که برای راه‌اندازی واحد تولیدی و معرفی تولیداتشان سختی های زیادی متحمل شده اند، می شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :اسماعیل قزل سفلی، در آیین تودیع و معارفه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در شیراز ، با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در 12 تیرماه سال 81 مبنی بر مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز افزود: معظم له در آن فرمان تاریخی اهتمام تمام دستگاه‌های مسئول برای مبارزه با قاچاق را امری واجب دانستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: همچنین رهبر معظم انقلاب خواستار مبارزه با قاچاق کالا و ارز در عالی ترین سطح و قرار گرفتن تبلیغات متناسب و هوشمندانه و همه جانبه در خدمت مبارزه با این پدیده شوم شدند.

قزل سفلی اظهار کرد: لذا با توجه به اهمیت موضوع ، باید قاطعانه با هرگونه اقدام و فعالیت در زمینه قاچاق کالا و ارز با بهره گیری از تجربیات گذشته برخورد شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، خواستار ارتقاء فرهنگ عمومی در زمینه استفاده از کالاهای تولید داخل شد و گفت: باید به موازات مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل را نیز در جامعه ترویج داد و ضرر و زیان استفاده از کالای قاچاق و مزایا و منافع استفاده از کالای تولید داخل را برای مردم تشریح کرد.

قزل سفلی افزود: همچنین باید نظارت بر مدیریت یکپارچه در حوزه واحدهای صنفی ، کالاها و خدمات و همچنین ایجاد هماهنگی از طریق فعال کردن کارگروه های چهارگانه نیز در دستور کار قرار گیرد و تمام روزنه هایی که در این مسیر ممکن است موجب ایجاد رانت و ویژه خواری شود را از طریق حرکت به سمت سامانه‌ای شدن نظارت ها مسدود کرد.

در این آیین علیرضا حق نگهدار به عنوان سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان فارس معرفی از تلاش های سید احمد احمدی زاده تقدیر شد.

انتهای پیام /  108
88 کلیک ها  چهارشنبه, 21 تیر 1402 07:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا