روند اجرای بزرگراه جهرم – لار در سه قطعه ادامه دارد

 معاون ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: روند اجرای پروژه بزرگراه جهرم – لار به عنوان قسمتی از راه ارتباطی مرکز فارس با منطقه لارستان و استان هرمزگان در سه قطعه ادامه دارد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: سید مصطفی تقوی معاون ساخت و توسعه راههای راه و شهرسازی فارس، این محور را یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی استان برشمرد و افزود: 53 کیلومتر از این پروژه در حوزه فعالیت این اداره کل قرار دارد که در سه قطعه 15 کیلومتری، 25 کیلومتری و 13 کیلومتری تعریف شده و توسط پیمانکار در دست اجرا است.

وی ادامه داد: تاکنون 12 کیلومتر از قطعه یک این پروژه به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.تقوی اظهار کرد: تامین اعتبار مورد نیاز جهت اتمام اتمام پروژه مهم و حیاتی بزرگراه جهرم – لار از محل منابع مختلف توسط مقامات محلی و استانی در حال پیگیری است.معاون توسعه و ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی فارس ابراز امیدواری کرد که با تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز در سال جاری قسمتی از مسیر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.تقوی افزود: همچنین پیش بینی می شود که کل 53 کیلومتر مسیر مذکور تا پایان سال 1403 تکمیل و آماده بهره برداری شود.
انتهای پیام /  108
165 کلیک ها  سه شنبه, 06 تیر 1402 10:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا