آتش در هتل نیمه کاره خیابان جاوید شیراز مهار شد

 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی هتل در حال ساخت خیابان جاوید شیراز که فراگیر شده بود، با تلاش نفس گیر ۲۴ نفر از آتش نشانان اعزامی از ۵ ایستگاه مهار شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:هادی عیدی‌پور در تشریح جزئیات این حادثه گفت: با مدیریت دقیق عملیات مهار آتش در هتل نیمه کاره خیابان جاوید شیراز به کارگران این سازه در حال ساخت آسیبی نرسید.
او گفت: آتش‌سوزی در این مجموعه اقامتی در حال ساخت از طبقه هم کف آغاز و بخش وسیعی از این ساختمان بزرگ را در برگرفت که این حادثه به دلیل مجاورت با ساختمان‌های دیگر در موقعیت حساسی قرار داشت.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در تشریح جزئیات این حادثه گفت: پس از گسترش آتش در این ساختمان در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه صبح به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و پنج ایستگاه عملیاتی برای کنترل آتش این مجموعه اقامتی اعزام شدند و با ۶ خودروی اطفایی سنگین و نیمه سنگین بالابر و خودرو حمل سیستم تنفسی، عملیات امداد و نجات در دستور کار قرار گرفت.
عیدی پور عنوان کرد: آتش نشانان در این عملیات موفق به مهار شعله‌های سرکش آتش در این ساختمان اقامتی ۵ طبقه با یک طبقه منفی که به عنوان انبار تجهیزات هتل استفاده شده بود، شدند و قبل از به وقوع پیوستن حادثه‌ای غیر قابل جبران و از همه مهم‌تر سرایت به ساختمان‌های همجوار حریق کنترل و مهار شد.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با تاکید بر مهار کامل این آتش سوزی گفت: هیچکس در این حادثه آسیب ندید و ۳ نفر در ساختمان هتل و ۶ نفر که در ساختمان‌های مجاور حضور داشتند با سرعت عمل تیم‌های عملیاتی آتش نشانی نجات یافتند.
او در پایان گفت: در حال حاضر عملیات لکه گیری جهت اطمینان از عدم بروز حوادث مجدد و علت یابی حادثه در حال انجام است.
انتهای پیام /  108
72 کلیک ها  یکشنبه, 21 خرداد 1402 16:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا