طبقه منفی آپارتمان 6 طبقه در یاوران غربی دچار آتش سوزی شد

  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: حضور به موقع آتش نشانان در حریق ساختمان ۶ طبقه از بروز حادثه جلوگیری کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :هادی عیدی پور گفت: ظهر امروز در ساعت ۱۲ و ۵۸ دقیقه، گزارش آتش‌سوزی در انباری پارکینگ طبقه منفی آپارتمانی واقع در یاوران غربی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات شهرداری شیراز گفت: بلافاصله پس از دریافت خبر تیم‌های عملیاتی و امدادی آتش‌نشانی از ۴ ایستگاه با ۷ دستگاه خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین و خودرو حمل سیستم‌ تنفسی و گروه‌های امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

عیدی پور افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شدکه حریق در طبقه‌‌ منفی آپارتمان ۶ طبقه ایجاد شده که شامل ۱۲ انباری بوده و یکی از انباری‌ها طعمه‌ حریق شده است.

وی با بیان اینکه، نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله وارد عمل شدند و با توجه به انتشاردود در طبقات فوقانی، همزمان با اطفاء حریق عملیات جستجو و نجات توسط تیم عملیاتی انجام و تعداد ۳۵ نفر از ساکنان ساختمان را که در معرض دود بودند به پشت‌بام منتقل کردند و پس از آن عملیات تهویه‌ دود با فن فشار مثبت و منفی انجام و محل ایمن شد.

وی در پایان افزود: خوشبختانه با سرعت عمل تیم عملیاتی حریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهار و از سرایت آتش به واحدهای مسکونی پیشگیری شد، علت وقوع حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام /  108
117 کلیک ها  یکشنبه, 19 شهریور 1402 08:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا