توزیع ۸۷۰۰ بسته معیشتی در فارس

توزیع ۸۷۰۰ بسته معیشتی در فارس
   
توزیع ۸۷۰۰ بسته معیشتی در فارس |||| ||||

 توزیع ۸۷۰۰ بسته کمک معیشتی که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس تهیه شده بود، بین نیازمندان این استان آغاز شد.


نماینده ولی‌فقیه در فارس در آیین توزیع این بسته‌های معیشتی ضمن قدردانی از مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که در راستای انجام فعالیت و اقدامات مطللوبی که توسط این نهاد در استان انجام می‌شود، گفت: نظام اسلامی، دولت و مجموعه نهادهایی همانند ستاد اجرایی باید برنامه اشتغال پایدار را برای خانواده‌ها ایجاد کنند.
به گزارش راستین آنلاین به نقل از ستاد فرمان امام، آیت‌الله لطف‌الله دژکام همچنین با بیان اینکه تا رسیدن به عدالت توزیعی مناسب در سطح کشور فاصله داریم و برای دست یافتن و تحقق این مهم باید تلاش کرد، افزود: وظیفه مجموعه دولت و نهادهای انقلابی رسیدگی به محرومان است که خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این عرصه پیشرو بوده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ایجاد اشتغال پایدار هم باشیم.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس نیز گفت: دهمین مرحله توزیع بسته‌های کمک معیشتی در فارس به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اجرا شد که در این دوره ۸ هزار و ۷۰۰ بسته بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
حسین پورنورعلی، با بیان اینکه ارزش هر بسته کمک معیشتی افزون بر یک میلیون تومان است، ادامه داد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، مواد سوپ و رب گوجه است.
پورنورعلی بیان کرد: این بسته‌های غذایی توسط گروه‌های جهادی در اقصی نقاط محروم و نیازمند استان از جمله حاشیه شهرها توزیع خواهد شد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس با اشاره به اولویت ستاد اجرایی در راستای توانمندسازی محرومان با ایجاد اشتغال در مناطق محروم و انجام امور زیر بنایی به ویژه در زمینه آبرسانی به روستاها و حوزه‌های اجتماعی اعم از خانواده و جمعیت، عنوان کرد: برنامه ریزی شده که این ستاد در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸ هزار شغل در استان ایجاد کند.
در این مراسم اسماعیل قزل سفلی، رئیس بسیج سازندگی سپاه فجر فارس و سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر استان هم حضور داشتند.
انتهای پیام /  108
102 کلیک ها  جمعه, 15 ارديبهشت 1402 14:24
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا