حریق در جایگاه سوخت شیراز مهار شد

 رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری صبح امروز در جایگاه سوخت میدان احسان دچار آتش سوزی شده بود که با تلاش آتش نشانان این آتش مهار و خاموش شد.


به گزارش راستین آنلاین محمدهادی قانع دوشنبه ۲۵ مهرماه در بیان جزئیات این حادثه گفت: مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز ساعت 7 و 51 دقیقه صبح امروز با دریافت خبر این حادثه، نیروهای امدادی و عملیاتی را به محل حادثه اعزام کرد.
او ادامه داد: براساس مشاهدات میدانی یک دستگاه خودروسواری پراید در جایگاه سوخت میدان احسان به علت نقص فنی و نشتی بنزین در زمان سوخت رسانی از قسمت موتور خودرو دچار آتش سوزی شده و تلاش اولیه برای مهار این آتش سوزی بی نتیجه مانده بود که به دنبال این رخ داد شعله‌های آتش به سرعت گسترش یافته و در حال سرایت به اطراف بود.
قانع عنوان کرد: با توجه به اهمیت مکان مورد نظر و احتمال سرایت شعله‌های آتش به جایگاه سوخت رسانی، آتش نشانان کمتر از دو دقیقه در محل حضور یافته و به سرعت عملیات خود برای مهار آتش سوزی خودرو را آغاز کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص و پاشش آب، شعله‌های آتش را مهار و کاملا خاموش کرده و همچنین ازسرایت آن به جایگاه ممانعت به عمل آوردند.
قانع با اشاره به این که این حادثه تلفات و خسارت جانی نداشت، گفت: سرعت عمل تیم عملیاتی در این حادثه از بروز حادثه‌ای بزرگ جلوگیری کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
242 کلیک ها  دوشنبه, 25 مهر 1401 18:52
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا