• دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس:

نگران رواج مخدرهای صنعتی هستیم

  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، با اشاره به افزایش حجم کشفیات موادمخدر در سال گذشته و سه ماهه اول امسال، در قیاس با سنوات قبل، تاکید کرد که در خصوص رواج مخدرهای صنعتی، نگرانی جدی وجود دارد و برخورد اثرگذار در این بحث لازم است.

به گزارش راستین آنلاین سید موسی حسینی سه‌شنبه ۳۱ خرداد در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، ضمن اشاره به کشف 57 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال گذشته در فارس، این میزان از کشفیات را در گذشته بی سابقه خواند.

او با بیان اینکه بیش از ۱۰ تن مواد مخدر نیز از ابتدای امسال کشف شده است، افزود: در همین رابطه امسال بیش از 2۶۰۰ قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵ هزار نفر در کمپ ماده ۱۶ ساماندهی شدند، عنوان کرد: سیاست جدید این شورا، ساماندهی معتادان متجاهر و ایجاد کارگاه‌های کارآفرینی‌ بوده که در همین راستا ۳۱۰ ظرفیت شغلی ایجاد شده است.

حسینی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شورای مبارزه با موادمخدر فارس برای امسال، تقویت سمن‌هاست، خاطرنشان کرد: توجه به خیرین در حوزه درمان و پیشگیری نیز از دیگر اولویت‌هاست و اصحاب رسانه هم باید به ما کمک کنند تا یک چرخه برای کمک به معتادان ایجاد شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه پس از بهبودی معتادان ساماندهی شده، کارگاه‌هایی با کمک کارآفرینان ایجاد می‌شود، افزود: این کارگاه‌ها هم محل درآمد افراد است و هم سبب جلوگیری از بازگشت مجدد این افراد به اعتیاد شده و هم اشتعالزایی را به دنبال دارد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
213 کلیک ها  سه شنبه, 31 خرداد 1401 16:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا