کشف ۸۷۰ کیلو موادمخدر در فارس

کشف ۸۷۰ کیلو موادمخدر در فارس
   
کشف ۸۷۰ کیلو موادمخدر در فارس |||| ||||

  مقام‌های ارشد انتظامی فارس از کشف بیش از ۸۷۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات‌هایی جداگانه در شیراز و نی‌ریز خبر دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس یکشنبه ۱۶ بهمن به خبرنگاران گفت: به دنبال اقدامات گسترده اطلاعاتی، ماموران مبارزه با موادمخدر این استان از قصد یک قاچاقچی برای انتقال یک محموله به شیراز، مطلع شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، ۲ اکیپ از ماموران پلیس در محدوده ورودی شرقی شیراز به شکل نامحسوس مستقر شده و کنترل خودروها را برعهده گرفتند.

حبیبی اضافه کرد: ماموران موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان حامل موادمخدر را در منطقه پل فسا، شناسایی و این خودرو را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: در بازرسی از این خودرو، ۶۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

 جانشین فرمانده انتظامی فارس نیز گفت: براساس اخبار واصله، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نی‌ریز مطلع شدند که قاچاقچیانی قصد انتقال یک محموله از محور "رودخور-سیرجان" به فارس را دارند.

سردار یوسف ملک‌زاده ادامه داد: با اعزام تیم‌های عملیاتی به محور مورد نظر، یک دستگاه خودروی پراید شناسایی شد اما راننده بدون توجه به دستور ایست، سعی کرد از مهلکه متواری شود.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه ماموران موفق به متوقف کردن خودرو بعد از مسافتی تعقیب و گریز شدند، گفت: قاچاقچی با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی هوا، متواری شد. اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری او ادامه دارد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۴۳ کیلوگرم تریاک را کشف کردند

انتهای پیام /  108
199 کلیک ها  دوشنبه, 17 بهمن 1401 10:11
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا