اجرای عدالت در جامعه کارگری با چرخش چرخهای صنعتی محقق خواهد شد

مراسم گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شهرستان سپیدان برگزار شد .

 
به گزارش راستین آنلاین جاهدی با پاسداشت و بزرگداشت مقام کارگر با اشاره به مقام کارگر در دین مبین اسلام و سنت و سیره پیامبر و ائمه بیان کرد :امروز در حوزه تکریم شأن و جایگاه کار آنگونه که مد نظر دین مبین است عمل نشده و عقب ماندگی‌های زیادی داریم .
ایشان در بخش دوم صحبت‌ها با اشاره شعار سال به نقش محوری کارگران در تحقق این شعار اشاره و از کارفرمایان و متولیان امر درخواست کردند با استفاده از ظرفیتهای دانشی و ارتباط با ساختارهای علمی و دانش بنیان گامهای عملی در تحقق شعار سال بردارند .
جانشین فرمانده سپاه فجر در اقشار با اشاره ایی کوتاه به بیانات رهبری در دیدار دانشجویان مبنی بر تغییر معادلات قدر در جهان نقش سرمایه های انسانی در تقویت قدرت نرم افزاری جمهوری اسلامی در جهان را موثرترین عامل دانسته و با ارایه تحلیلی از جنگ روسیه و اکراین خصوصا در تقابل قدرتهای اقتصادی بیان نمودند باید در عرصه اقتصاد نیز همچون عرصه های دفاعی به بالندگی رسیده و قدرت بازدارندگی اقتصادی کشور را به نقطه مطلوب برسانیم .
در پایان مراسم از کارگران نمونه کارخانجات سپیدان با ا اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
230 کلیک ها  یکشنبه, 11 ارديبهشت 1401 17:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا