رونق گردشگری و حفظ منابع طبیعی داراب با سرمایه گذاری در «چشمه گلابی»

رونق گردشگری و حفظ منابع طبیعی داراب با سرمایه گذاری در «چشمه گلابی»
   
رونق گردشگری و حفظ منابع طبیعی داراب با سرمایه گذاری در «چشمه گلابی» |||| ||||

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت : سرمایه گذاری مناسب در فضای تفرجگاه «چشمه گلابی» داراب موجب حفظ این عرصه طبیعی و رونق گردشگری در این منطقه خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین محمد فرخ زاده  احیای تفرجگاه «چشمه گلابی» داراب را عامل پیشگیری از تصرف در عرصه منابع طبیعی دانست و در جمع خبرنگاران گفت: این تفرجگاه چشمه گلابی از بکرترین و زیباترین جاذبه‌ های طبیعی در داراب است که باید مورد توجه بیشتری باشد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس افزود: در سال های اخیر پیش روی و تصرف عرصه پیرامونی این تفرجگاه مخاطراتی ایجاد کرده بود اما با کمک جامعه محلی و رفع اختلافات 2 روستای اطراف آن مورد حفاظت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری مناسب در فضای تفرجگاه «چشمه گلابی» داراب موجب حفظ این عرصه طبیعی و رونق گردشگری در این منطقه خواهد شد.

فرخ زاده تصریح کرد: زمین این تفرجگاه به هلال احمر تعلق دارد و افراد محلی به سرمایه گذاری در این منطقه تمایل دارند و با هماهنگی فرماندار داراب و جمعیت هلال احمر فارس به عنوان مالک زمین، مقدمات کار انجام شده و  با حکمیت شوراهای محلی اختلافات محلی با هدف جلوگیری از زمین خواری رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: مقرر شده تا معاون توسعه وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با رئیس جمعیت هلال احمر کشور در خصوص رفع موضوع مشکل زمین جلسه ای برگزار کند تا از توانمندی تعاونی جامعه محلی برای واگذاری این تفرجگاه استفاده شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
199 کلیک ها  دوشنبه, 22 فروردين 1401 11:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا