اسکان بیش از۲۹۱ هزار نفرروز درمدارس فارس/ ظرفیت مدارس شیراز تکمیل شد

اسکان بیش از۲۹۱ هزار نفرروز درمدارس فارس/ ظرفیت مدارس شیراز تکمیل شد
   
اسکان بیش از۲۹۱ هزار نفرروز درمدارس فارس/ ظرفیت مدارس شیراز تکمیل شد |||| ||||

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: تاصبح روز دوم فروردین افزون بر ۲۹۱ هزارنفرروز مهمان نوروزی در مدارس استان پذیرش واسکان داده شده اند.

به گزارش راستین آنلاین محمد خلیل عسکری در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نواحی چهارگانه شهر شیراز با اعلام این خبرافزود: این آمار نسبت به مدت مشابه اسکان در سال قبل از شیوع کرونا اندکی کاهش داشته است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با این وجود همه ظرفیت کلاس های درس پیش بینی شده درشهر شیراز شب گذشته تکمیل شد
 
عسکری پیش بینی کرد: با توجه به وضعیت جوی مناسب استان فارس نسبت به سایر نقاط کشور در ادامه با ورود مسافران زیادی به استان مواجه باشیم.
 
رییس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس دراین بازدیددبر نظارت بر عملکرد ستادهای اسکان ومدارس تاکید کرد و از مسوولین اسکان خواست تا با بررسی وضعیت چند روز گذشته اسکان مهمانان، درخصوص رفع نقص های احتمالی اهتمام ویژه ای داشته باشند.
 
مدیرکل آموزش وپرورش فارس همچنین دراین بازدید تاکید کرد: تمامی کلاس ها ومکانها که امسال مورد استفاده زائران قرار می گیرد از نظر تمیز بودن و رعایت مسائل بهداشتی کنترل شده باشد.
 
رییس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس همچنین بیان کرد: سالن های ورزشی متعلق به آموزش و پرورش نیز در صورت لزوم آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.
 
مدیرکل آموزش وپرورش فارس همچنین در خصوص آخرین آمار اسکان نیز گفت: تا صبح روز سه شنبه دوم فروردین یکصدهزار سیصد وشصت و هفت تن در قالب ۲۳ هزار و هشتصد و نود وهفت خانواده ودر مجموع ۲۹۱ هزار و شصت و چهار نفرروز درمدارس واماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
347 کلیک ها  سه شنبه, 02 فروردين 1401 14:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا