اسکان بیش از ۱۰۰ هزار نفرروز در مدارس فارس

قائم مقام ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ هزار نفر روز، میهمان تاکنون در اماکن تحت پوشش این اداره در کل استان، اسکان داده شده‌اند.

 
به گزارش راستین آنلاین مرتضی پورجعفر دوشنبه اول فروردین در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نواحی چهارگانه شهر شیراز، با اشاره به شبانه روزی بودن ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس، گفت: مسوولین پذیرش در ستادهای اسکان در هرلحظه از شبانه روز تمام فرهنگیانی را که به این ستادها مراجعه می کنند پذیرش و درمدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان می دهند.
 
قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت:از یک ماه قبل ازشروع کار ستاد های اسکان، جلسات متعددی با استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و سایر نهاد ها ودستگاههای متولی امر اسکان برگزار شد.
 
پورجعفر ماحصل این جلسات را اطلاع رسانی خوب و تامین امنیت محل های اسکان فرهنگیان دانست وگفت: مجموع این عوامل دست به دست هم داد تا در نهایت امروز شاهد میزان رضایتمندی و آسودگی خاطر میهمانان نوروزی در استان باشیم.
 
قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس همچنین در خصوص آخرین آمار اسکان نیز گفت: تا صبح روز دوشنبه اول فروردین افزون بر ۵۳ هزار و هفتصد و هشتاد و چهار نفر در قالب ۱۲ هزار و هشتصدو نود و چهار خانواده ودر مجموع ۱۰۷ هزار و ششصد نفرروز در مدارس واماکن وابسته به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شدند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
517 کلیک ها  دوشنبه, 01 فروردين 1401 14:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا