لزوم توسعه و سرویس دهی خدمات الکترونیکی شهرداری شیراز در ایام نوروز

لزوم توسعه و سرویس دهی خدمات الکترونیکی شهرداری شیراز در ایام نوروز
   
لزوم توسعه و سرویس دهی خدمات الکترونیکی شهرداری شیراز در ایام نوروز |||| ||||

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری فارس بر لزوم توسعه سرویس دهی خدمات الکترونیکی شهرداری شیراز در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش راستین آنلاین محمد فرخ زاده در جلسه کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ذیل ستاد تسهیلات نوروزی گفت: با توجه به ظرفیت ورودی قابل توجه مسافران نوروزی و طبق اعلام ستاد ملی کرونا، ملاک تردد نوروزی تزریق سه دوز واکسن خواهد بود و ترتیب رزرو اسکان نوروزی بر اساس اولویت هتلها، مهمانپذیرها، خانه مسافر، کمپ‌های اسکان نوروزی و… است.

 
او به موضوع گله مندی و اعتراض عمومی از قطعی مکرر و پایدار تماس‌ها و عدم پوشش آنتن دهی تلفن همراه در مسیر‌های منتهی به شهر‌ها در سطح استان اشاره کرد.
 
فرخ‌زاده گفت: لازم است تدابیر و تمهیدات ضروری برای استقرار دکل‌های مخابراتی و بی سیم و ابر‌های اینترنتی در مکان‌های پر تردد گردشگری در ایام نوروز و نیز تدارک زیر ساخت‌های لازم برای کیوسک‌های اطلاع رسانی «از من بپرس» فراهم شود.
 
معاون استاندار به جایگاه استان فارس به عنوان قطب فناوری‌های الکترونیک و هوشمندسازی شهری در سطح ملی اشاره کرد و گفت: به منظور رفع کامل مشکل ارتباطی و پوشش آنتن دهی در سطح استان پایش مستمر همه تجهیزات و توجه جدی همه دستگاه‌های خدمت رسان به پایداری شبکه مخابراتی در ایام تعطیلات نوروز بسیار ضروری است.
 
به گفته او، در سال‌های گذشته شهرداری شیراز خدمات متنوعی از جمله ایستگاه‌های اطلاع رسانی، ارسال پیامک در ورودی‌های شهر، نصب اپلیکشن، ابر‌های اینترنتی، پوشش وای فای، تبلیغات موثر شهری، ثبت نام الکترونیکی تور‌های گردشگری و... ارایه می‌کرد که انتظار می‌رود در نوروز ۱۴۰۱ تمام خدمات با کیفیت و کمیت بیشتر عرضه شود.
 
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استان هدف از تشکیل این کمیته را ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی دانست و از مخابرات استان به عنوان ناظر و اپراتور‌های تلفن همراه حاضر در این جلسه خواست با دقت نظر در نظارت و بازرسی مداوم از تاسیسات مخابراتی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز قطعی و اختلال احتمالی در عملکرد سیستم و سرویس‌های مخابراتی را اتخاذ کنند.
 
موضوع همکاری دستگاه‌های مرتبط خصوصا نگهداری و سرکشی به ایستگاه‌ها، ممنوعیت حفاری‌ها مگر بر حسب اضطرار، انجام تست‌های پیشگیرانه و کنترل سرویس دهی مطلوب در حمل و نقل و ترافیک به خصوص در اطراف اماکن زیارتی، اقامتی و تاریخی از جمله موارد دیگری بود که در جلسه مطرح شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
238 کلیک ها  یکشنبه, 22 اسفند 1400 08:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا